Beauty Dilemma's met Romy (Thesparklingbeauty.nl) (Collab)

De lieve Romy van Thesparklingbeauty.nl  contacteerde mij om te vragen of ik het leuk zou vinden om samen een collab te houden en natuurlijk wilde ik dit graag! Wij stellen elkaar 5 beauty dilemma's voor waar de andere op moet antwoorden! Je vindt de andere 5 vragen die ik Romy stelde op haar blog! Ga zeker even een kijkje nemen bij deze leuke meid!



Romy stelde mij de volgende beauty dilemma's voor...

De rest van je leven smokey eyes of de rest van je leven geen make-up meer?


Dan zou ik het liefst van alles geen make-up meer dragen! Een naturelle look kan je voor elke gelegenheid dragen, maar smokey eyes niet! En aangezien ik bijna nooit donkere oogschaduwkleuren draag (vooral geen zwart), is de keuze dan ook snel gemaakt!
Nooit meer tekst of nooit meer foto's op je blog?

Ik ga voor nooit geen tekst meer op mijn blog! Met foto's kan je meer zeggen dan met duizenden woorden. Ik heb ook de indruk dat mensen ook vlug een tekst overlezen, dan dat ze een foto zullen overslaan. Je wordt als het ware aangetrokken als je mooie foto's ergens ziet!
Nooit meer huidverzorging of nooit meer make-up?

Nooit geen make-up meer dan! Ook al ben ik verzot op make-up en alles wat ermee te zien heeft, toch blijft het enorm belangrijk om je huid goed te verzorgen. Jammer genoeg heb ik ook last van een eczeem huid en is het voor mij van het uiterste belang dat mijn gezicht goed verzorgt wordt!


En zonder een goede basis (gezonde huid) ziet je make-up er ook niet mooi uit! 
Ordinaire lipliner of zwarte panda ogen?

Dan ga ik voor de ordinaire lipliner. Die kan je nog een beetje camoufleren door er een lipstick overheen te dragen ;) 

Nooit meer je favoriete outfit aan of nooit meer make-up?

Ik voel mij beter in mijn vel als ik een mooie outfit aanheb en geen make-up dan omgekeerd. Dus ik zou, hoe shockerend ook, liever mijn favoriete outfit dragen dan make-up!


Zijn jullie ook benieuwd naar de vragen die ik aan Romy stelde? Neem dan zeker eens een kijkje op haar blog om deze te zien. De artikels gaan beiden vandaag online! 


Bedankt aan Romy om mij uit te nodigen en wil je zelf ook eens een samenwerking aangaan? Stuur mij dan zeker even een mailtje!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)