Lorac - Pirates of the Caribbean - Cheek palette

Ik ben een echte filmfreak en één van mijn favoriete films ooit zijn die van The Pirates of the Caribbean. Toen Lorac een tijdje terug een ganse collectie uitbracht ter ere van hun laatste nieuwe film "dead men tell no tales" werd ik dan ook meteen enthousiast.

Jammer genoeg was de collectie niet zo heel speciaal dan gedacht en trok er maar één product mijn aandacht, namelijk de cheek palette uit de collectie.

Ik moet toegeven dat ik het palette wat groter had verwacht, maar langs de andere kant is de compacte palette handig om mee te nemen onderweg.



De palette komt in een zwarte verpakking met uiteraard het piratenlogo uit de film. Verder is de buitenste verpakking erg simpel.

Wanneer ik de palette uit de kartonnen verpakking haal, ziet het palletje er zelf al heel wat mooier uit. Ik heb de film zelf nog niet gezien (de laatste), maar het lijkt op een soort sterrenkompas. Eens ik de film heb gezien zal het wel wat duidelijker worden, maar het ziet er alvast leuk uit met de mooie gouden details.




Wanneer ik het palletje openmaak zit er aan de linkerzijde een handige spiegel met een quote uit de film.


De binnenzijde van de palette heeft een leuke galaxy print. Over de gezichtsproducten ligt er een beschermingsfolie met daarop de verschillende standen van de maan. Een heel tof en creatief idee. Ik heb het even op de spiegel gelegd om het jullie beter te kunnen tonen


De palette heeft in totaal 6 verschillende gezichtspoeders. Er zitten 2 matte poeders in de palette (Lost Soul en Caribbean) en zijn perfect om als contour/bronzer te gebruiken. Verder zitten er ook nog 4 glanzende poeders in de palette die perfect zijn als highlighter. Ben je meer voor een witte, gouden, of roze highlighter? Of wissel je graag eens af? Dan is deze zeker en vast iets voor jou, want er zit van elke kleur wel een product in de palette. Natuurlijk kan je de producten gebruiken hoe je zelf wil.

De poeders zijn super zacht qua textuur en je voelt ze bijna niet zitten. Doordat ze zo zacht zijn durven ze wel een lichte fallout geven, vooral als je de poeders opneemt met een kwast. Ook bij het swatchen met de vinger ondervond ik fallout. Maar door de poeders goed af te tikken van je kwast kan je dit voorkomen.





De kleuren zijn opbouwbaar naargelang de intensiteit je wilt.

Swatches

Fortune/Destined/Star Reader

De kleur Fortune is een lichte, witte kleur met warme, creamy ondertonen en een metallic glans.
De kleur Destined is een lichte, goud/beige tint met warme ondertonen en een shimmery, metallic glans.

De kleur Star Reader is een felle, witgouden kleur met een soort grijze ondertonen en een warme groenachtig/gouden shimmer.

Lost Soul/ Caribbean/ Bold Spirit

De kleur Lost Soul is een zachte, medium beige kleur met subtiele roze ondertonen en een matte finish.
De kleur Caribbean is een zachte, medium/donkere mauve tint met neutrale tot warme ondertonen en een matte finish.
De kleur Bold Spirit is een medium roze kleur met warme ondertonen en een metallic glans.



Op onderstaande foto's gebruikte ik een combinatie van de kleuren Caribbean en Fortune...



Ik ben alvast heel erg blij met deze palette en kon deze via een vriendin bemachtigen die op haar beurt weer via een vriendin besteld die in Amerika woont, aangezien Ulta niet naar hier verscheept.

Ik betaalde ongeveer €30 zonder verzendkosten voor deze palette. Ik ben helemaal verliefd op deze palette! Wil je graag ook iets uit Amerika bestellen, dan kan je dit doen via Unitedmakeuplovers.nl, een site die groepsorders verzorgd voor meiden die producten uit Amerika willen kopen maar zelf niet kunnen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)