Jeffrey Star Cosmetics - Summer Chrome Collection 2017 - Skin Frosts

Naast de Velour liquid lipsticks en Lip ammunitions kocht ik ook de 2 Skin frosts die in de nieuwe Summer Chrome Collection van Jeffree Star Cosmetics te koop zijn. Ik ben heel erg van van de Skin frosts en heb er dan ook al een aantal in mijn collectie. 

Ik ga meestal voor de lichte kleuren qua highlighter aangezien ik een erg bleke huid heb. Dan zijn donkere gouden tinten niet echt iets voor mij qua highlighter. 

Ook deze Skin frosts komen deze keer in de Chrome verpakking. Zowel de kartonnen verpakking als de doosjes zelf hebben een prachtige chrome en roze tint.



De Skin Frosts uit deze collectie heten Crystal Ball en Summer Snowcone, een zilveren highlighter en eentje met een gele tint! Ik denk dat Jeffree al bijna elke kleur heeft gehad.


Een heel erg mooie verpakking....


Net zoals de andere Skin Frosts die ik eerder al kocht, zijn ook deze enorm gepigmenteerd. Een klein beetje geeft al enorm veel glans dus breng maar een heel klein beetje aan per keer! Bij voorkeur gebruik ik de Morphe - M310 kwast (deze kan je hier kopen). Ook kan je deze voorzichtig met je vingertoppen het product aanbrengen en zachtjes in de huid blenden. 


Ik had gedacht dat de gele tint enorm opvallend zou zijn geweest, maar wanneer je deze lichtjes aanbrengt valt deze enorm goed mee. Je kan ze natuurlijk zo opvallend aanbrengen als je zelf wil.

Het kan zijn dat de producten in het begin niet zo makkelijk op te nemen zijn. Dit komt omdat je deze producten een beetje moet inwerken en het eerste laagje een beetje gebruikt moet worden. Naargelang je ze meer gebruikt, zullen ze ook makkelijker werken. Het is een kwestie van een beetje geduld te hebben met het product en ze te leren gebruiken.

Voor de rest zijn dit geweldige producten.




Crystal Ball



Summer Snowcone


De producten van Jeffree Star zijn zowel via zijn site (je betaald veel douanekosten!) als via Themakeupspot.nl verkrijgbaar (officiële verdeler). De liquids kosten daar €30 per stuk en op zijn site maar 29$ per stuk, maar bij themakeupspot betaal je geen invoerrechten enzo meer, bij zijn site wel! Het veiligste is dus bij themakeuspot te bestellen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)