Colourpop - No filter concealers - 05 en 10

Sinds kort heeft Colourpop nu ook concealers in hun assortiment. Deze heten de No filter concealers en je kan kiezen tussen 15 verschillende tinten. De concealer zou een medium dekking hebben, een langhoudende, matte finish hebben en hij zou ook niet creasen! Dit moeten we natuurlijk testen.

De concealers komen in een kartonnen verpakking met witte en lichtroze tinten. Simpel maar mooi.




Ik kocht de kleuren 05 Fair en 10 Fair neutral omdat ik niet goed wist hoe de kleurtjes zouden uitdraaien met mijn lichte huidskleur.



De concealers hebben een witte dop en een doorschijnende huls met een zilveren rand in het midden. Verder hebben ze een vrij simpel uitzicht, zoals de meeste concealers.


De producten komen met een platte applicator die genoeg product opnemen om aan te brengen. Doordat ze een fijne punt hebben, brengen zo ook makkelijk aan in de kleine hoekjes.



05 Fair/ 10 Fair Neutral


Ik gebruikte de lichtste kleur 05 Fair onder mijn ogen aangezien ik daar heel erg donkere kringen heb. Om jullie goed het verschil te laten zien heb ik op onderstaande foto's mijn foundation aangebracht links en doe ik daarna de concealer aan. Rechts heb ik geen producten aangebracht...




De concealer is inderdaad erg mat en hij creased niet, maar ik breng erboven toch nog altijd wat poeder aan om te setten. De concealer doet goed zijn werk en verbergt veel oneffenheden en ook de donkere kringen weet hij deels goed weg te werken, maar niet helemaal. Maar ik heb uitzonderlijk donkere kringen.

Het product voelt wat dik aan als je het aanbrengt, maar eenmaal uitgewerkt in de huid voelt het normaal aan. Het is een fijne concealer, maar de Tarte - shape tape concealer blijft nog steeds mijn favoriet. Je kan deze als de budgetvariant ervan beschouwen!

De concealers kosten $6 per stuk en zijn zeker de moeite waard. Deze zijn hier verkrijgbaar.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)