Opgemaakt/ Empties #19

Ik heb onlangs weer een heleboel producten opgemaakt die ik vandaag weer aan jullie ga laten zien. Hier zijn ze...

Als eerste deze 3 douchegels van het merk Adidas. Ze hebben allemaal een andere geur en zijn alle 3 even heerlijk om te gebruiken. Ook voelt mijn huid heel erg fris en zacht aan wanneer ik deze heb gebruikt. Zeker een aanrader! Deze zijn te koop bij de Action.



Zoals goede gewoonte heb ik ook een grote fles badschuim van Zwitsal opgebruikt, mijn favoriete geur!


Ook maakte ik nog 2 douchegels op van The body Shop. Eentje met de geur sweet lemon (uit het assortiment) en de tweede met mango. Allebei erg fijn!



Deze Revitalising hand and body wash van Balance Me was jammer genoeg een teleurstelling. Ik kreeg deze ooit eens bij een Deauty box. De textuur is een soort gelei waar ik nog mee kan leven, maar de geur was helemaal mijn ding niet. Deze heeft de geur van spearmint en lemon, maar geen van beide kwam mij bekend voor wanneer ik deze gebruikte.

Deze zou ik niet meer kopen! 


De laatste douchemelk van deze keer is deze van Fa met de geur vanille en honing. Een perfecte geur voor de komende herfst/wintermaanden. En hij voedt ook nog eens enorm de huid en maakt de huid ook enorm zacht.


Een product waar ik wel heel tevreden over ben is deze zuiverende gel Pure Clay van L'oréal. Deze klei-achtige gel gebruik je om je gezicht te reinigen en te zuiveren. En ik moet zeggen dat deze echt zijn werk doet! Mijn huid voelde achteraf heel erg zacht aan en mijn onzuiverheden waren helemaal verdwenen. Ook merkte ik dat ik minder puistjes kreeg wanneer ik deze regelmatig gebruikte. Echt een favoriet! Deze is ook nog in 2 andere kleisoorten verkrijgbaar, net als de maskers!


Ik maakte ook een tube van mijn favoriete tandpasta van Signal op....


Nog een product die ik een tijd geleden via een Deauty box leerde kennen is deze Divine oil van het merk Caudalie. Ik gebruikte deze voor mijn gezicht aangezien ik een erg droge huid heb en in de koude wintermaanden krijg ik dan ook last van velletjes. Met deze olie waren alle velletjes verdwenen en mijn huid was enorm gevoed! Een heel fijn product! Zeker een aanrader en favoriet.


Deze reinigingsdoekjes van Nivea gebruikte ik om swatches te verwijderen. De doekjes ruiken enorm fijn, zijn enorm zacht en doen goed hun werk!


Deze staaltjes douchegel van Treets traditions kreeg ik eens bij een goodiebag tijdens het I love Beauty event. Fijn product!



Ik maakte deze EOS lippenbalsem (bijna) op. Het is namelijk erg onhandig om het laatste beetje product op te gebruiken en met mijn vingers vindt ik het niet echt praktisch en hygiënisch.



Naast de Balance Me Revitalising hand and body wash, maakte ik ook een hand and body lotion op. De body wash vond ik niet fijn, maar deze was wel een favoriet. Deze rook al wat meer naar wat het zou moeten zijn en ook was het product fijn in gebruik. Dikke textuur, maar trok vrijwel meteen in de huid en kleefde niet!


Nog een product uit een Deauty box is deze Naobay handcrème met oranges. De naam was snel van de verpakking afgewreven ook al stond het product gewoon op mijn nachtkastje. De verpakking is simpel maar leuk met de houten details. De gebru van dit product was hemels en rook identiek naar orangettes (chocolaatjes met sinaasappel vanbinnen)! Een absolute favoriet!


Ik maakte dit kleine flesje droogshampoo op van Batiste. Dit is een flesje van de original versie.


Als laatste maakte ik ook een mascara op. Deze keer eentje van het merk Jelly pong pong, ook een mascara die ik in een Deauty box ontvangde. Een hele fijne mascara met een fijn borsteltje die mijn wimpers goed spreidde en ook veel volume gaf zonder klonters na te laten! een aanrader op gebied van mascara's!


Dit was het alweer! Welke producten willen jullie graag testen of welke hebben jullie al getest en wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)