Catrice - Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadows

Op aanraden van een vriendin kocht ik onlangs deze Catrice - Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadows in de kleuren 010 California Creamin', 020 Champagne Shower en 030 Daily Dose of Rose. Dit zijn slechts de 3 lichtste kleuren die uit deze collectie verkrijgbaar zijn. Er zijn ook nog donkerdere kleuren beschikbaar in het assortiment, maar deze vond ik persoonlijk het mooiste.



De productjes kopen in een handige verpakking met een applicator zodat je ze makkelijk kan aanbrengen zonder je vingers te moeten gebruiken. Ook de verpakking ziet er best mooi uit voor budgetproducten. De huls is doorzichtig zodat je de kleurtjes goed kan zien, wat handig is als je snel een kleur moet zoeken. De rest van de verpakking is afgewerkt met zilveren details.

De plekjes die je ziet zijn van plakband die de winkel had gebruikt om ze dicht te houden zodat ze niet zouden gebruikt worden als testers. Op zich wel fijn dat je weet dat ze niet gebruikt zijn, maar natuurlijk krijg je er niet alles meer af en ziet het er niet zo best meer uit.


Wanneer ik de kleurtjes op mijn arm swatch zien deze er op het eerste zicht al enorm gepigmenteerd en glanzend uit. Deze doen zeker en vast hun naam alle eer aan. Ze zien er uit als een soort vloeibaar metaal. Heel erg mooi!

Van links naar rechts: 010 California Creamin'/ 020 Champagne Shower/ 030 Daily Dose of Rose

Omdat ze allemaal die enorme glans hebben gebruik ik ze dan ook liever niet samen. Ook zijn ze als creamy oogschaduws niet zo makkelijk om samen te blenden. Ik heb de kleur 030 Daily dose of rose alleen aangebracht en uitgeblend. 

De textuur is heel zacht en ze blenden ook makkelijk uit. Wat ik wel merkte is wanneer ik het product aanbracht, zowel op mijn hand als op mijn ogen dat ik een soort 'koud gevoel' had, precies of je had iets koud op je hand gewreven, erg raar. Het gevoel bleef ook een tijdje hangen. De kleuren zijn wel mooi en het ziet er ook mooi uit aangebracht op de ogen.

Ik zou deze eerder opdoen wanneer je niet veel tijd hebt. Even aanbrengen, uitblenden, wat mascara en klaar! 






Ik ben fan van deze productjes! Ze kosten €3,99 en zijn lekker budget vriendelijk! Je kan ze vinden bij de Kruidvat filialen met de grote Catrice schappen of gewoon online!

Wat vinden jullie van deze kleurtjes? Hebben jullie ze al getest?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)