Makeup Obession - Palette + Oogschaduws

Ik wou al een tijdje het merk Makeup Obsession uitproberen die bij de webshop Boozyshop te koop is aangezien deze heel budgetvriendelijk zijn en ik heb er al heel wat goede dingen over gehoord. Nu bestelde ik onlangs een aantal producten via hun webshop en koos ik de lege palette als gratis cadeau. Later zag ik dat ik de verkeerde palette had aangevinkt aangezien ik dacht dat het een lege z-palette was.

Aangezien ik de productjes toch wou uitproberen,  bestelde ik nogmaals bij boozyshop 12 kleurtjes die ik in de palette kon stoppen en die natuurlijk kleurtjes waren die ik veel zou gebruiken.

Makeup Obsession verkoopt verschillende lege palettes en losse oogschaduws, blushes, contourkleuren, enz... die je kan kopen en in de palette naar keuze kan "klikken". Zo kan je je eigen make-up palette samenstellen waarvan je zeker bent dat je ze ook zal gebruiken aangezien het je favoriete kleuren zijn die je zelf hebt gekozen. 
  
 
De palette heeft een glanzende, witte verpakking met op de voorzijde Makeup obsession geprint. Simpele verpakking.
  

De grote palettes kunnen 12 oogschaduwkleuren dragen. Ook zijn er palettes met 6 vakjes te koop. Ik koos voor de palette met 12 tinten en ik ging voor mooie warme tinten aangezien het mijn favoriete kleuren zijn en nu het herfst is, zijn deze kleurtjes echt geschikt.

Rij 1: London/ Peach/ Mink/ Pop
Rij 2: Starstruck/ Chocolate cream/ Copper/ Alba
Rij 3: New York/ Crimson/ Burnt/ Cosmo


Het assortiment kleuren die ze hebben is mooi gevarieerd en er zit zeker voor iedereen tinten bij die ze zeker en vast zullen dragen.

Natuurlijk kan je de producten gebruiken hoe je wil. De bruine tint kan je als contour kleur gebruiken of als bronzer, de witte glanzende kleur als highlighter maar ook als oogschaduws. Welke kleur je waarvoor gebruikt kan je zelf kiezen. Dit is wat deze palette zo handig maakt zodat je alles in één palette kan meenemen onderweg en switchen met de kleuren die je op die moment nodig hebt.


De kleuren komen allemaal afzonderlijk in doosjes. Wil je later een andere kleur kopen en die in de palette klikken? Dat kan! Je haalt ze er gewoon terug uit en steekt ze terug in de afzonderlijke verpakking terug.

De gaatjes achteraan de palettes en doosjes is zodat de kleuren kunnen "klikken" de namen van de kleurtjes kan je dan ook goed zien zitten.


Het enige nadeel wat ik heb ondervonden aan de palette is dat de oogschaduws makkelijk losklikken. Ik hou graag mijn palette vast in mijn hand wanneer ik mijn oogschaduw aanbreng. Wanneer je een beetje te hard met je hand tegen de oogschaduws botst komen ze ook meteen los en zouden ze op de grond kunnen vallen, wat jammer is. Verder is het concept goed uitgevonden.


Er zijn verschillende finishes beschikbaar en niet alle kleuren en finishes hebben dezelfde pigmentatie of textuur. Sommige tinten zijn poederig en geven fallout, andere niet.


Ook hebben de lichtere tinten niet zo een goede pigmentatie als de donkere. Er zit dus heel veel verschil in welke kleuren of finishes je koopt, dus let hiermee op.


Swatches

Rij 1

Rij 1: London/ Peach/ Mink/ Pop



Rij 2

Rij 2: Starstruck/ Chocolate cream/ Copper/ Alba

Rij 3

Rij 3: New York/ Crimson/ Burnt/ Cosmo

Ik maakte volgende look met de kleurtjes...

De kleuren blenden makkelijk en ze zien er ook mooi uit wanneer je ze aan hebt. Zeker en vast fijne productjes.




Je kan de producten van Makeup Obsession hier vinden! De grote witte palette kost €2,95 en de oogschaduws kosten €2,49 per stuk. Er zijn ook verschillende kleuren palettes beschikbaar, maar sommige kunnen duurder zijn. Voor budgetproductjes zijn deze fijn in gebruik.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)