Colourpop - Yes, please! Oogschaduw palette

Ik kocht eerder al enkele Super shock oogschaduws van Colourpop, maar deze hebben meer een crème vorm. Nu kwam Colourpop onlangs uit met oogschaduw palettes met poeder oogschaduws en toen ik de kleuren in deze Yes, Please! palette zag, moest ik deze gewoon hebben. 

Het palletje komt in deze felgele kartonnen verpakking. Het is eens iets anders en leuk dat het niet steeds die saaie witte verpakkingen zijn. 



Op de achterzijde van de kartonnen verpakking staan achteraan de namen van de oogschaduwkleuren.


Het palletje zelf komt in een witte verpakking met op de voorzijde "cute af" gedrukt. Heel erg leuk dit! Ook hier komt het felgele terug wat ik super leuk vindt. Het palletje is inderdaad erg 'cute' want deze heeft een handig formaat om mee te nemen! Het is een klein palletje maar heel erg handig.


Ook op de achterzijde van de palette staan de namen nog eens afgebeeld...


De palette bevat 12 verschillende oogschaduwkleuren en bevat prachtige, warme tinten. Mijn favoriete kleuren samen in één palette! De oogschaduwkleuren zijn niet even groot van pan als hun losse oogschaduwkleuren die ze ook verkopen, dus let daar mee op. Alsnog zijn de pans groot genoeg om een degelijke hoeveelheid oogschaduw te hebben.

Rij 1: Full Zip/ Big Cocktails/ Champs/ Bling
Rij 2: Louie/ Butter Cake/ Spoiled/ GNO
Rij 3: Mischief/ Note to Self/ Chauffeur/ French kiss

De oogschaduws zijn enorm zacht qua textuur en voelen aangenaam aan op de huid. Ook zijn deze enorm goed gepigmenteerd, maar doordat ze zo zacht zijn geven ze wel fallout. Ook wanneer ik ze swatch of met een kwast probeer op te nemen geven ze kickback. Door je kwast goed af te tikken voorkom je het meeste, maar let dus op!



Dit gebeurd er dus als je de producten probeert op te nemen.



Gelukkig zijn de oogschaduws wel fijn in gebruik en kan je er mooie looks mee maken. Volgende look maakte ik met deze palette...



Ik ben ondanks de fallout heel erg fan van dit palletje. Betaalbaar, goed gepigmenteerd, handig in formaat en mooie kleuren. Deze palette kan je hier vinden voor 16$. Let op! boven de 22$ betaal je douanekosten. Koop je deze palette alleen zal je geen kosten moeten betalen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)