Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palette - E738 Comfort Zone

Het merk Wet 'n Wild is bij ons in de winkels niet zo makkelijk te vinden in België en Nederland. Nu liep ik een tijdje terug bij Dreamland (speelgoedwinkel in België) en daar zag ik tot mijn grote verbazing een make-up schap van Wet 'n Wild staan.

Natuurlijk moest ik even een kijkje nemen en ik nam enkele producten mee naar huis waaronder dit palletje met prachtige bruin- en groentinten. Deze komt uit de ColorIcon lijn en heeft de naam Comfort Zone.

Het palletje heeft een zwarte achterkant en binnenkant en het dekseltje is doorzichtig zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten.


Aan de bovenzijde hangt er een zwarte sticker met daarop de nummer en de naam van de palette.


In het palletje zitten er 8 verschillende oogschaduwkleuren. Links heb je de wat meer neutrale kleuren en bruintinten, wat helemaal mijn ding is. Heb je zin om wat meer kleur te dragen, dan heb je aan de rechterzijde van de palette een reeks groene tinten en ook een leuke duochroom kleur.

In elke oogschaduwkleur staat er ook de plaats waar je deze op je oog kan aanbrengen wat erg handig is als je niet goed weet waar je de verschillende kleurtjes moet aanbrengen. Na een aantal keer gebruiken zal dit wel vervagen en zie je het niet zo goed meer maar op de achterzijde van het doosje staat alles ook nog eens uitgelegd.


De oogschaduws zijn erg zacht qua textuur. Wanneer je ze met de vinger of kwast aanbrengt/swatched kan je fallout ondervinden. Niet te hard drukken in de oogschaduw is dus een must!

Ondanks de fallout zijn deze producten enorm goed gepigmenteerd. Volledig matte kleuren zitten er niet in de palette. Dit kan wel een probleem zijn als je graag matte kleuren gebruikt als overgangskleur in de crease. De kleuren bevatten enorm veel glans en/of shimmer, waar niet iedereen een even grote fan van is.

Alle oogschaduwkleuren blenden mooi over in elkaar en zijn prima van kwaliteit. Ook de kleuren passen allemaal mooi bij elkaar. Enkel jammer dat er geen volledig matte kleuren aanwezig zijn.

De kleurtjes hebben ook geen namen, enkel de palette zelf heeft één naam.

Linkse rij

Rechtse rij

Ik heb per rij een oogschaduwlook gemaakt om jullie de verschillende kleurtjes te tonen.





De palletjes zijn fijn in gebruik! Ik ben er best tevreden over! Voor een budgetmerk zijn deze zeker een aanrader! Ik kocht mijn productjes bij Dreamland Lochristi (speelgoedwinkel België). Dit merk zijn niet bij elke Dreamland filialen verkrijgbaar! Deze had de prijs van €7,95.


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)