Becca - Shimmering Skin Perfector Pressed - Prismatic Amethyst

Becca heeft de meest prachtige highlighters en nu hebben ze een Limited Edition highlighter uitgebracht met deze leuke holografische verpakking. Ik had al de bekende highlighter Champagne pop ik mijn collectie en ik vond de textuur van het product erg fijn. Toen ik zag dat ze deze uitbrachten was ik meteen enthousiast en heb ik hem meteen besteld.



De highlighter heeft zoals ik al zei een kartonnen verpakking met een holografisch effect. De highlighter zelf komt in dezelfde welbekende verpakking van Becca, maar deze keer niet in het zwart maar met een inox effect. Heel erg leuk! Op de bovenzijde staat ook het logo ingegraveerd. De verpakking ziet er alvast erg chique uit.


Wanneer ik het doosje openmaak kan je de mooie highlighter zien zitten. Deze heeft een leuk reliëf in de poeder zodat het een leuk speciaal effect heeft.


Een heel mooi product deze highlighter...



De poeder heeft een romige, maar compacte poeder met een prachtige glanzende parelmoer glans. Deze voelt heel erg zacht op de huid en blend mooi in in de huid. Ook al is de poeder heel erg zacht, fallout valt er niet te bespeuren.

De pigmentatie is heel erg goed en de kleur is opbouwbaar naargelang de intensiteit je wilt.



Deze highlighter is zeker geschikt voor meiden met een lichte huidskleur. Zeker een aanrader dit product! Als je deze highlighter ook wil scoren, dan kan je ze vinden op de site van de Franse Sephora.fr voor €38.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)