MAC - Mineralize Skinfinish (MSF) - Lightscapade

Deze populaire highlighter van MAC Cosmetics stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en uiteindelijk heb ik hem dan toch kunnen bemachtigen bij de webshop van Ici Paris XL. Ik heb het over de Mineralize Skinfinish (MSF) in Lightscapade.

Het product zit een beetje tussen een highlighter en een gezichtspoeder in. Niet te fel en net genoeg om wel een mooie subtiele highlighter te zijn. Een heel erg mooi product voor een natuurlijke look.



De nieuwe verpakking van MAC vindt ik nog steeds niet mooi en ik zou zo graag de oude verpakking terug zien. Maar helaas is het niet anders. Vroeger was de verpakking volledig zwart en gesloten, nu zit er een doorzichtige bovenkant zodat je het product kan zien zitten. Handig voor de kleur terug te vinden, maar een mooie vormgeving vindt ik het persoonlijk niet.


Het product wordt omschreven als een Skinfinish en dat is zeker een goede benaming. Het product is licht en oogt niet echt als een highlighter. Het is een poeder met een zachte parelmoer basis en een mooie lichte shimmering.


Je kan het product aanbrengen met een highlighter kwast op de plaatsen waar je wat meer glans wil voor een mooie natuurlijke en gezonde glow of je kan met een grote poederkwast het product overal op je gezicht aanbrengen als finishing poeder.


Het poeder past bij elke make-up look en elke lipstick kleur. Het is dan ook een product die je elke dag kan gebruiken.



Op het gezicht ziet deze er zo uit wanneer je deze wat heviger aanzet.


Het is echt een mooi product en ik ben blij dat ik deze in huis heb gehaald. Het poeder is wel wat aan de duurdere kant want je betaald €31,50, maar het is het meer dan waard. Je krijgt 10 gram product in de plaats en  je moet deze al heel wat gebruiken vooraleer deze zal op geraken. Je kan deze hier vinden.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)