Colourpop - Pressed powder shadows - Unfinished Bussiness

Ik ben helemaal fan van de kleine palettes die Colourpop de laatste tijd in een sneltempo uitbrengt. Je kan het bijna niet bijhouden hoeveel ze er al hebben uitgebracht. Nu zag ik op hun website dat ze ook setjes verkochten met 6 verschillende kleuren. Ik koos dit setje met de naam Unfinished Business omdat ze heel erg mooie herfstkleuren hadden. Ik ben de laatste tijd erg into deze kleurtjes.

De kleurtjes komen allemaal in losse pans. Je zal dus een lege palette nodig hebben om deze pans in te stoppen. Ze komen allemaal in een kartonnen mapje verpakt die een heel erg leuke verpakking met sterretjes erop hebben.

 
Ook zitten de pans nog eens in een hard plastic covertje verpakt zodat de oogschaduws niet kunnen breken. Ze zitten erg goed verpakt!


De kleurtjes die in deze set zitten zijn Lucky You, Koi, Fortune Cookie, Facet, Roundhouse en Two Birds. Ik gebruikte een lege palette van Boozyshop om deze kleurtjes in te steken. Deze kan je hier kopen.

Lucky You, Koi, Fortune Cookie, Facet, Roundhouse, Two Birds

De textuur van de oogschaduws is enorm zacht waardoor ze heel wat kickback en fallout geven, vooral de matte kleuren. Vergeet dus niet je kwast goed af te tikken vooraleer je de kleuren aanbrengt.

De oogschaduws zijn enorm goed gepigmenteerd en ze blenden ook mooi op de huid en met elkaar. Ook passen ze erg goed bij elkaar en de kleuren stralen heel erg herfst uit, maar je kan ze alsnog het hele jaar door dragen.

Lucky You, Koi, Fortune Cookie, Facet, Roundhouse, Two Birds


Zoals je kan zien heel wat kickback wanneer je de oogschaduw probeert op te nemen met een kwast...


Ik maakte volgende kleurrijke ooglook met deze kleurtjes. Ik ben heel erg blij met deze productjes. Ze werken heel erg fijn en zien er ook nog eens mooi uit.





Je kan deze bundel van 6 kleurtjes kopen voor $22. Deze kan je hier vinden. Let er op dat als je boven de 22$ douanekosten hebt! Ik moet zeggen dat je voor de prijs beter één van de mini palettes koopt. Voor 12 kleuren betaal je dan slechts $16. Enkel zijn de pans wel kleiner, maar alsnog ben je dan beter af met de palettes!


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)