Mijn eerste AliExpress bestellingen + mijn ervaring met AliExpress

Ik zag op ontelbaar veel blogs en You tube kanalen heel veel AliExpress shoplogs voorbij passeren en ik zag ook heel erg veel leuke spulletjes die je aan een erg goedkope prijs kon krijgen.

Eerst was ik er een beetje sceptisch over aangezien de spulletjes uit Japan komen en ik vreesde er een beetje voor dat de kwaliteit niet zo goed zou zijn aangezien alle spullen erg goedkoop zijn. Toch heb ik een aantal dingen besteld voor de eerste keer en ik moet zeggen dat het mij heel erg goed bevallen is.

Let er wel op dat alles namaak is! Dit geldt dus ook voor merken zoals Kylie Cosmetics, adidas, enz... Letterlijk alles is namaak en de kwaliteit kan dus nooit even goed zijn als de echte producten. Let daar dus ook mee op wanneer je merken besteld aangezien je dus ook een boete kan krijgen voor het importeren van namaakproducten! Ook blijf je best onder de 22$ of je betaald dan ook nog eens douanekosten die nog hoog kunnen oplopen!

Als je make-up of verzorgingsproducten besteld, deze zijn namaak en op dieren getest! Ook zijn er al veel mensen die hiervan uitslag en allergieën hebben gekregen door deze producten! Deze koop je dus best niet via Ali!



Ik kocht een aantal spulletjes die ik wel tof vond en die ik voor een duurdere prijs anders niet zou hebben gekocht. 
Allereerst kocht ik dit paar unicorn slippers! Ik zag ze overal voorbij komen en sommige webshops vroegen hier soms €25 voor, wat ik anders niet zou betaald hebben. Op Ali vond ik een verkoper die deze voor €8,29 verkocht. Dit is inclusief verzending! De link hiervan kan je hier terugvinden!


De kwaliteit is enorm goed, waar ik dus aangenaam door verrast was! Het enige is dat ze groot en lomp zijn om mee te stappen, maar dat ligt aan de grootte van de slippers en niet de kwaliteit ervan! Voor de rest zijn ze mooi afgewerkt uit en zijn ze echt hun geld waard. Ik heb chinese maat 10 gekocht (europese maat 42) en deze passen perfect! Kijk goed naar de tabellen bij elk product! Daar staan alle gegevens! Ben je niet zeker bestel je best altijd een maatje meer, zeker bij t-shirts want de maten vallen klein!

Heel erg blij met deze aankoop!


Het volgende item(s) dat ik kocht is dit setje make-up kwasten. Ik zag deze aquarium kwasten de eerste keer op de site van Limecrime waar ze voor dit setje 58$ vragen. Ik wou de kwasten heel graag maar vond ze te duur voor maar 7 kwasten waarvan ik niet weet of ik ze wel allemaal zou gebruiken. 



Na wat rond te snuffelen zag ik dat ze op Ali Express ook deze kwasten verkochten, maar dan merkloos. Qua vormgeving zijn ze net hetzelfde, het enige wat anders is is dat het tasje bij Limecrime van betere kwaliteit is en dat er nergens de naam Limecrime vermeld staat. Voor de rest zien ze er net hetzelfde uit. 


Bij Ali kan je ze hier vinden voor maar €10,96 maar je kan ze vast nog bij andere verkopers goedkoper scoren. De verkoper waarbij ik ze kocht heeft namelijk de link al verwijderd. Ze zijn alvast al een stuk goedkoper dan bij Limecrime zelf.

De haartjes zijn heel erg zacht en de kwaliteit van de kwasten ziet er ook enorm goed uit. Ze zijn stevig gemaakt en ook komt er niks los van haartjes of ander materiaal. Het enige wat er wat goedkoop uitziet is het tasje, maar 9/10 gebruikt niemand deze, ik toch zeker niet.




Hoe leuk zien deze eruit!


Het laatste item dat ik kocht is een t-shirt! Ik zag deze bij andere meisjes voorbij komen die ze ook via Ali hadden gekocht en als fan van Gossip Girls kon ik deze niet laten liggen! Ik heb graag mijn t-shirts los zittend en ik had al van sommige mensen gehoord dat de maten erg klein vielen. Daarom had ik in plaats van een XL een XXL genomen, maar deze was toch te nauwsluitend naar mijn zin. Ik pas erin maar ik kan het niet verdragen als er iets te nauw rond mijn lichaam zit. Liever een baggy t-shirt! 

Heb je dus je kledij graag loszittend neem je best 2 maten groter dan je eigen maat. De link voor deze t-shirt vindt je hier. Bij deze verkoper staat deze t-shirt €6,92! Het t-shirt is van goede kwaliteit maar is wel redelijk dun. Niet het soort kwaliteit wat je bij een normale winkel zou verwachten, wat normaal is ook voor de prijs.


Let er ook op dat de prijzen op Ali constant veranderen en dat artikels ook veel gewist worden en later er weer opgezet. 



Ik ben alvast tevreden met mijn aankopen en kreeg deze items allemaal binnen een tijdspanne van ongeveer 3 weken. Alles is mooi volgbaar en je kan met verschillende betaalmiddelen betalen, zelf ook met bancontact! Ik heb alvast een nieuwe verslaving ontdekt en jullie zullen ongetwijfeld in de toekomst nog meerdere Ali Express shoplogs hier kunnen terugvinden!

Hebben jullie nog aanraders laat ze dan achter in de comments! Of hebben jullie zelf leuke aankoopjes gedaan via Ali, laat dan een link achter zodat we een kijkje kunnen nemen!

Prettig weekend! 

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)