Viseart - 01 Petit Pro Eyeshadow Palette

Ik heb al een tijdje de Viseart palettes op het oog, maar tot nu toe heeft er mij nog maar één ding tegen gehouden en dat is de prijs. Voor de gewone palettes met 12 kleuren betaal je namelijk €75. Een beetje te veel geld voor een product dat ik nog niet heb kunnen testen.

Nu kwam Viseart onlangs met kleine palletjes op de markt met de naam Petit Pro Eyeshadow Palette. Kleine palletjes met 8 kleuren waarvan de pans wel kleiner zijn dan de grotere palettes. Maar de prijs is wel wat schappelijker. Voor dit palletje betaal je slechts €29,95, al een stuk goedkoper dan de normale versie.



Het palletje is kleiner dan ik had verwacht en het past in mijn hand. Heel erg handig voor onderweg, maar voor een heel klein palletje is het toch wat aan de dure kant.


Het palletje komt in een hoesje die rubberachtig aanvoelt, net zoals de NARS verpakkingen. Ook het palletje zelf heeft diezelfde rubberachtige verpakking. Aan de voorzijde vindt je een klein touwtje zodat je het palletje kan openen.


Ondanks dat het palletje zo klein is, heeft het toch een spiegeltje bovenaan. De bovenste rij kleuren zijn matte tinten, de onderste hebben metallic finishes. Alle kleurtjes zijn verwijderbaar uit het palletjes zodat je kunt mixen met andere palettes of je kan ze ook in een Z-palette steken.


De kleurtjes hebben geen namen, dus die kan ik jullie niet meegeven jammer genoeg. Tijdens het nemen van de productfoto's heb ik met de plastic beschermfolie per ongeluk een oogschaduw geraakt, vandaag de deuk.


De textuur van deze oogschaduws is super zacht. Ze zijn echt boterachtig zacht, hemels. Zowel de matte tinten als de metallic kleurtjes zijn goed gepigmenteerd. De metallic kleurtjes zijn oogverblindend mooi en nog gepigmenteerder dan de matte tinten.

Bij het swatchen merkte ik geen fallout op, ook niet bij het aanbrengen op de ogen. Gelukkig maar, want voor de prijs wil je helemaal geen slechte kwaliteit! De kleurtjes passen ook allemaal goed bij elkaar en je hebt een mooie mix van zowel matte tinten als metallic kleurtjes.

Swatches

Rij 1


Rij 2


Met het palletje maakte ik volgende ooglook...




Ik ben ondanks de prijs helemaal verliefd op dit palletje en heb helemaal geen spijt dat ik deze heb gekocht. Beter nog. Nu ben ik aan het twijfelen om 2 van de grotere palletjes te kopen!

Ze zijn zeker aan te raden en werken prima!

Je kan deze vinden bij de webshop Boozyshop.nl en Themakeupspot.nl

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)