Mermaid Salon - The Original Chubby Mermaid Brush

Tegenwoordig kunnen we het zo gek niet verzinnen of we vinden de ene makeup trend na de andere. Naast de unicorn en holografische producten zijn er nu ook de kwasten in de vorm van een vis. De originele kwasten zijn van het merk Mermaid Salon en de kwasten heten The Original Chubby Mermaid Brush. Een kwast dus met een zeemeerminnenstaart én ook nog eens met een leuk galaxy kleurtje. Heel erg schattig dit! Je zou deze al kopen voor de verpakking alleen al!

De kwast komt in een leuke holografische verpakking die volledig gesloten is. Het zakje is hermetisch afgesloten dus er kan niks mee gebeuren. Heel erg fijn!



Wanneer ik de kwast uit de verpakking haal, zie ik dat de kwast nogmaals goed beschermd zit door een plastic bescherming zodat er niks met de haartjes kan gebeuren.

Ook zit er een visitekaartje van het originele merk erbij.


Je kan de bescherming makkelijk openmaken en verder gebruiken wanneer je wil. Handig als je de kwast wil meenemen onderweg. Bescherming rond de haartjes en er kan niks meer mee mis gaan.


De kwast heeft een mooie kleur (Galax-sea) en ziet er heel erg schattig uit! Echt een hebbeding, al was het maar om naar te kijken.


De haartjes van de kwast zijn synthetisch (ook geschikt dus voor mensen die vegan zijn). De haren zijn ook dicht op op elkaar geplaatst waardoor de kwast mooi stevig is en je er heel erg precies mee kan werken.

Je kan de kwast gebruiken voor het aanbrengen van vloeibare foundation en concealer, maar ik gebruik hem het liefst om te contouren. Deze heeft niet voor niks de bijnaam carve & contour brush.

Wat ook fijn is, is dat het merk niet op dieren test!

 

 

 


Hieronder heb ik mijn contour product gebruikt met de kwast...


Er zijn heel wat namaakproducten op de markt van deze kwasten, maar de kwasten van het merk Mermaid Salon zijn de originele! Je kan deze ook nog in andere kleurtjes krijgen. Ik vindt het een leuk item om te hebben en voor mij werkt deze prima!

Deze kwasten zijn te koop via de webshop Alicejo en zijn exclusief daar verkrijgbaar voor €12,95 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)