Opgemaakt/Empties #18

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een opgemaakt artikel online heb geplaatst maar vandaag is het weer zover! Zijn jullie benieuwd welke producten ik onlangs opmaakte? Kijk dan verder...

Normaal gezien begin ik met de doucheproducten maar deze keer laat ik alles een beetje door elkaar zien. Als eerste maakte ik 2 pakjes reinigingsdoekjes op die ik gebruik om swatches weg te halen van make-up wanneer ik mijn foto's maak. 

Ik gebruikte een pakje van Kruidvat op voor de droge en gevoelige huid en een pakje van de Primark van hun PS... lijn. De productjes doen hun werk, maar om echt mijn gezicht mee te reinigen zou ik deze niet gebruiken. Om swatches weg te halen, helemaal ok, maar anders niet. Ik merk ook bij deze goedkopere doekjes dat ze uitrafelen en er plukjes loskomen die dan aan je gezicht kleven of aan de mondregio. 



Ook maakte ik weer 2 van mijn favoriete badproducten op. Deze Zwitsal Schuimbad producten zijn echt hemels! Vooral die geur, ik ben er echt verslaafd aan. Zo erg dat ik onlangs ook het parfum met die geur kocht!


Next up is deze Facial water spray van het merk Sunna H20 Spray (Action). Deze spray kan je voor alles gebruiken maar ik gebruik deze om mijn beauty blender wat te bevochtigen en nog andere make-up doeleinden, maar deze zal ik niet snel opnieuw kopen.

Op de één of andere manier heeft het water een enorm rare geur en 'stinkt' deze dan ook. Helemaal niet aangenaam om te gebruiken. Ik kocht deze om te testen omdat deze zo goedkoop was maar helaas. Ik ben terug naar de grote fles Evian in spray vorm gegaan. Deze kost €7,50 voor een grote fles bij Kruidvat, maar liever dat dan deze goedkope van Action voor een paar cent. Nee, echt een tegenvaller dit.


Nog een product uit de Action is deze douche foam met de naam Relax van het merk Zenation. Het product schuimt goed, ruikt goed en is verkrijgbaar in 3 verschillende geuren. Ook voelt deze enorm zacht aan en voor een klein prijsje is deze prima!


Het volgende badproduct is deze Dove - cucumber & green tea uit de Go Fresh lijn met een heerlijke komkommer geur, een ideaal product voor deze zomer. Héérlijk fris ruikt deze! Echt een aanrader.


Van een vriendin kreeg ik deze Estée Lauder - Idealist Pore minimizing Skin refinisher omdat het product niet echt iets voor haar was. Ik heb deze verder opgebruikt en het product ruikt hemels en heeft een lichte, aangename citrusgeur.

Wanneer ik deze gebruikt voelde mijn huid enorm zacht aan en verdwenen de poriën een klein beetje, maar niet helemaal! Dus hou daar rekening mee! Want voor een product van 54 eur zou dit wel wat mer mogen bedekken. Om verwarring te vermijden: dit is géén make-up primer! Dit is een serum dat deel uitmaakt van mijn huidverzorging. In die zin kan je het wel zien als een gezichtsprimer, maar het is dus niet specifiek bedoeld als make-up primer.


Als volgt een favoriet die ik al enkele keren opnieuw heb gekocht en nu al terug een back-up van heb klaarliggen is deze Clinique - dramatically different moisturizing gel. Voor mijn droge huid is dit een geweldig product die mijn huid hydrateert, verzorgt en enorm zacht laat aanvoelen. Het doet wat het moet doen en met een klein beetje kom je al een hele eind. Je doet er echt lang mee! Deze keer heb ik deze in tube vorm gekocht aangezien die met het pompje was uitverkocht, maar ik heb nu terug één met pompje in voorraad!


In mijn handtas zit er steevast een deodorant voor onderweg. Deze keer was dit deze van Nivea in de geur fresh natural. Een fijne, simpele deodorant die goed werkt.


Qua make-up maakte ik deze keer deze cushion foundation van het merk Missha op. Deze was een LE en is niet meer verkrijgbaar. Dit was dé perfecte kleur voor mij, maar nu kan ik er helaas niet meer aan geraken wat erg jammer is.



Ook mijn voeten hebben het vaak hard te verduren door mijn werk enz. en daarom smeer ik deze voor het slapengaan ook steeds in met een verkoelend en verzorgend product. Het meeste van de tijd is dit deze van The Body Shop met de naam Peppermint Intensive foot rescue. Ook van dit product heb ik al verscheidene opgemaakt en opnieuw gekocht. Heel erg fijn product!



Nog een deo die ik opgebruikte maar die niet in de handtas zat deze keer is deze van Rexona. Deze komt in een handig lichtgewicht verpakking en handig, dun flesje! Ook deze heeft een aangename, lichte geur en doet perfect zijn werk.


Qua gezichtsreiniger heb ik nog maar eens een Nivea - Verzachtende reinigingsmousse opgebruikt. Deze zijn erg fijn en zijn ook verkrijgbaar voor verschillende huidtypes. Het maakt je gezicht echt schoon en het voelt daarna zo zacht aan! Heel erg fijn product deze! Eén van mijn favoriete producten.


De laatste douchegel van deze keer is deze van Adidas for woman in de geur fresh (cool mint) een erg verfrissende maar lichte geur. Deze vond ik bij Action waar ze nog andere geuren hebben. Zeker een aanrader!


Als laatste maakte ik ook deze Garnier - Ultra doux crèmespoeling op met de honinggeur op. Ik liet jullie vorige keer al de shampoo zien, die eerder op ging, maar deze is nu ook opgegaan. Echt fijne producten en een heel erg leuke lijn! Zeker een aanrader!


Dit waren alle producten die ik deze keer heb opgebruikt! Hebben jullie al enkele producten gebruikt hiervan? Wat vonden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)