Benefit - Dandelion Twinkle

Benefit heeft alweer een nieuwe parel aan hun collectie toegevoegd! Er ligt namelijk alweer een nieuw box product in de schappen. Deze keer geen blush, maar een prachtige highlighter! Dit is trouwens ook meteen de eerste poeder highlighter die ze op de markt brengen.

Jullie zijn misschien al bekend met de Dandelion blush, een mooie roze blush. Deze krijgt er namelijk een zusje bij want deze highlighter heeft de naam Dandelion twinkle, een highlighter met een lichtroze tint, of toch alvast in het doosje.



Net als de andere voorgaande producten komt ook deze in een glanzend, kartonnen doosje. Het doosje heeft deze keer een mooie rosé gouden tint en heeft dan ook, hoe kan het ook anders, een paardebloem (Dandelion) op de voorzijde afgebeeld, heel erg schattig en leuk.


Aan de binnenzijde vindt je net zoals bij alle box producten van Benefit aan de bovenzijde een kwastje, heel erg handig als je je kwast bent vergeten onderweg. Meestal zijn bijgevoegde kwastjes niet echt iets, maar deze zijn echt nog fijn om mee te werken.


De poeder zelf heeft net als de verpakking een mooie rosé kleurige tint op het eerste zicht, maar wanneer je deze swatched is deze al een heel stuk lichter dan je zou vermoeden. Het is absoluut een highlighter voor meiden met een lichte huidskleur aangezien het een lichte en verfrissende kleur is. Ik zou hem eerder omschrijven als een champagnekleurige highlighter.

De textuur is heel erg zacht en heel erg fijn ook. Bijna een satijnachtig gevoel! Wanneer je het product met een kwast opneemt kan er wel wat poeder loskomen en fallout geven, maar niet in een extreme vorm. Even je kwast aftikken is al voldoende om dit te voorkomen.




Wanneer ik de highlighter swatch of aanbreng op het gezicht geeft deze een enorm mooie glans, mede doordat de poeder erg fijn is. Je kan deze ook opbouwen naargelang de intensiteit die je zelf wilt. Wat ook zo fijn is, is dat deze een enorm lekkere geur heeft, een beetje een lichte, bloemerige parfum geur. Een leuk extraatje!


Zo ziet deze er uit wanneer ik hem heb aangebracht op mijn jukbeenderen! Heel erg mooi! In combinatie met een mooie blush is deze erg mooi!



Ik ben heel erg fan van de producten van Benefit die in een boxvormig doosje komen en bij deze is dit ook niet anders. Dit is zeker één van mijn nieuwe favoriete producten en zal deze zeker enorm veel dragen! Het kan dan ook niet anders dat ik deze zeker en vast aan iedereen zal aanraden!

Ik kocht dit product op vakantie in Nederland bij de Douglas, maar in België kan je deze ook vinden bij Galleria Inno! Ik betaalde €34,68 bij Douglas. Een beetje prijzig, maar zeker meer dan waard!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)