Limecrime - Matte Velvetines liquid lipsticks - Polly/ Scandal/ Fetish

Ik toonde jullie onlangs al enkele liquid lipsticks van Lime Crime. Ik was hier zo bij mee dat ik er nog een aantal heb besteld! Ik heb opnieuw 3 liquid lipsticks gekocht uit de Matte Velvetines collectie. Liquid lipsticks met een matte finish dus. 

Deze keer ging ik voor de kleurtjes Polly, Fetish en Scandal. Alle 3 de tinten behoren tot de paarse tinten! 


De productjes komen allemaal in deze mooie rode verpakking met het logo en de naam van het product op. De verpakking staat helemaal vol met schattige roze roosjes. Qua vormgeving is deze alvast geslaagd!

Op de zijkant van de doosjes vindt je de naam terug op een stickertje in dezelfde kleur als het product. Bewaar je je lipsticks in hun doosje, dan kan je deze makkelijk terugvinden aan het stickertje!

Het formaat van de lipstick is redelijk klein (ongeveer dezelfde grootte als die van Jeffree Star) en zijn dus handig om mee te nemen. De huls heeft een mat effect, maar je kan nog steeds de kleur er goed doorheen zien.

Op de dop staat het merk ook weergegeven en heeft dezelfde rode kleur als op de kartonnen verpakking. Ook staan de mooie roosjes er ook terug op. De verpakking heeft mij helemaal weten te bekoren!

De lipsticks hebben een klein, stevig applicatortje waar ik in het begin niet helemaal zeker van wist of het goed zou werken, maar het werkt super fijn en precies! Vooral in de hoekjes is deze een musthave. De applicator neemt ook voldoende product op om je lippen in één keer mee in te kleuren.

Ze ruiken zacht naar vanille, een beetje hetzelfde als de MAC lipsticks. Ze brengen makkelijk aan en drogen vrijwel meteen op als je ze hebt aangebracht. De meeste liquid lipsticks drogen de lippen ook enorm uit, maar met deze is dit zeker niet het geval. Heb je snel last van velletjes op de lippen? Geen probleem want ze vallen vrijwel niet op.

De lipsticks blijven goed zitten en ook na wat te eten en te drinken zit de kleur er nog prima op.


Polly

Net zoals alle vorige lipsticks die ik al kocht is Polly even fijn qua applicatie en dergelijke. Ook behoort deze een beetje tot de roze tinten, deze heeft ook een ietwat paarse finish. Het is een roze/mauve tint. Heel erg mooi! Ook brengt deze makkelijk aan en ziet deze er mooi uit op de lippen.



Fetish

De kleur Fetish is een diepe paarse kleur en deze was helemaal een hel om aan te brengen. Ik kreeg deze maar niet mooi op mijn lippen aangebracht en na enkele pogingen is dit ook het beste resultaat... Een mooie kleur maar deze wordt helemaal niet mooi verspreid op de lippen.

Wanneer je een tweede laag erover heen probeert aan te brengen om deze nog dekkender te maken gaat het helemaal mis! Nee, deze is niet mijn ding! Jammer, want de kleur zou nochtans erg mooi zijn.


Scandal


Als laatste kleur heb ik Scandal, en een schandaal is het zeker! Deze lipstick is zo vreselijk om aan te brengen en het resultaat is helemaal erg! De kleur laat lelijke vlekken na en ziet er helemaal niet mooi uit. Ook deze heb ik een aantal keren een kans gegeven, maar helaas is het niet gelukt om deze op te hemelen. De donkere tinten van Limecrime hebben dringend wat werk nodig!



De kleur Polly is geweldig, maar de overige twee kleuren zou ik niet aanbevelen. Ga zeker voor de roze/nude tinten en blijf weg van de donkere!


Je kan deze productjes vinden op de site van Lime Crime. Geen zorgen dat je achteraf nog douanekosten moet betalen, want de douanekosten zitten al reeds in de totaalprijs verrekend. Je kan dus geen bijkomende kosten krijgen! Deze lipsticks kosten $20 per stuk, best wat aan de duurdere kant, maar je zal het je zeker niet beklagen! De kleuren zijn allemaal prachtig.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)