Bh Cosmetics - Club Tropicana Eyeshadow Palette

Ik was eerst niet van plan om deze palette te kopen, maar toen een vriendin van mij er eentje teveel had besteld, heb ik deze overgekocht omdat ik bijna geen felle kleurtjes in mijn collectie heb zitten. 

Deze palette heet de Club Tropicana eyeshadow palette en is van het merk Bh Cosmetics. Het is altijd handig om eens een kleurrijke palette in huis te hebben als je eens iets extra aan je look wil toevoegen! Of dat maak ik mezelf dan ook graag wijs! Elk excuus is hier oké als het gaat om make-up kopen...



De palette komt in een leuke, kleurrijke kartonnen verpakking met op de voorzijde een afbeelding van de kleurtjes die in de palette zitten alsook staan er 2 palmbomen op de voorzijde afgebeeld.

Wanneer ik de palette uit de verpakking haal, zie ik dat ook de palette zelf deze leuke verpakking heeft. De palmbomen staan ook op de voorzijde in de vrolijke kleurtjes. Je kan ook hier en daar de kleurtjes zien zitten aangezien het deksel semi-transparant is. Heel erg leuk! 


De palette bevat 28 verschillende kleurtjes en deze hebben allemaal een foiled finish. Ze hebben dus een enorme glans (metallic) en hebben een geweldige pigmentatie! Aan kleur zal het dus zeker en vast niet ontbreken!

Er zitten heel wat mooie kleurtjes in de palette, maar voor een volledige ooglook zou ik deze niet snel gebruiken, enkel als een pop of colour aangezien er geen matte tinten in de palette zitten. Een volledige look met allemaal foiled oogschaduws zou snel iets té zijn. Je kan ze bijvoorbeeld gebruiken langs de onderste wimperrand, enz... Je kan eindeloze combinaties maken en ze voor verschillende doeleindes gebruiken.


Zoals je kan zijn zijn de kleurtjes enorm goed gepigmenteerd en zijn ze heel erg mooi qua glanzende finish. Voor een budgetmerk is deze palette echt een parel! Bh cosmetics is de laatste tijd heel erg goed bezig met heel erg fijne producten te maken aan een budgetprijs! I like it! 


Ik probeerde met enkele kleurtjes toch één enkele look te maken wat toch nog goed bevallen is!



Ik ben helemaal fan van deze palette en zal deze zeker gebruiken! Als je deze nog kan vinden wees er snel bij want dit was een LE palette. Ik betaalde zelf €15 voor deze beauty omdat ik deze kocht van een vriendin! Normaal is deze rond de 18€

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)