Bambi - Let's Dream Eau de toilettte

Ik denk dat iedereen de tekenfilm Bambi in zijn jeugdjaren heeft gezien. Het schattige hertje die iedereen wist te bekoren. Deze keer veroverd hij opnieuw onze harten. Niet op tv, maar via dit leuke flesje met eau de toilette! Deze heet de Bambi - let's dream eau de toilette. Hoe schattig is dit! 


Het flesje ziet er zo uit... Ik denk niet dat ik al een mooier flesje als dit heb gezien. Wanneer je dit zou kopen enkel en alleen als versiering, het figuurtje is niet gemaakt uit glas, maar plastic! Dus hou hier wel rekening mee! Alhoewel het een heel mooi flesje is, is het zeker niet praktisch om mee te nemen.
Het figuurtje zit er maar heel lichtjes op en wanneer je dit in een tas zou stoppen is deze gegarandeerd kapot.


Het flesje ziet er al leuk uit, maar ruikt het ook lekker? Dit was mijn eerste gedacht toen ik dit flesje zag online. Douglas omschrijft de geur als "een speelse, zinnelijke compositie, die dromen werkelijkheid laat worden en die op een subtiele wijze de magische uitstraling van een vrouw versterkt". 

Veel wijzer zijn we er niet door geworden, dus laten we eens kijken naar de inhoud! Deze eau de toilette is samengesteld uit kostelijke mango's, witte perzikbloesems, rode bosbessen, zachte, crèmige karamel, woudbloemen, sandel- en rozenhout en vanillepoeder. Kortom, een frisse en lichte bloemerige geur. Erg lekker voor deze lente!


Ik hou normaal gezien niet erg van bloemerige geuren omdat ze snel een beetje te zwaar kunnen zijn. Ik krijg namelijk snel migraine als een geur té zwaar is. Bij deze is dit niet zo! Natuurlijk is het ook een eau de toilette ipv eau de parfum en deze zijn vanzelf al een heel stuk lichter. Het nadeel ervan is dat de geur ook sneller zal vervliegen, maar hé mij hoor je niet klagen :) Even bijsprayen en klaar is kees!

Echt een leuk cadeautje, wat ook erg leuk kan zijn voor elke leeftijd! Iedereen is denk ik wel fan van Disney!




Deze Eau de toilette is exclusief verkrijgbaar bij Douglas (Nederland) of via hun webshop. Deze kan je hier vinden. Voor wie een leuke deal wil slaan, deze is momenteel te koop voor €19,95 ipv €34,95 voor een flesje van 50ml. Haast je snel voor ze weer in prijs verhogen!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Is deze nog ergens te koop?

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)