Opgemaakt/Empties #17

Ik heb weer heel wat producten opgemaakt en laat deze weer aan jullie zien! Benieuwd welke producten ik heb opgebruikt? Kijk dan verder! 

Ik begin net zoals anders weer met de doucheproducten waar ik ook altijd de meeste producten van heb.

Zoals altijd zitten er wat bekende producten tussen die hier af en toe voorbij komen omdat ze zo favoriet zijn. Eén van die producten is deze douchegel van Kneipp met citrus geur. Ik kocht deze steeds bij Action, maar de laatste tijd zie ik ze niet meer verschijnen daar. Jammer! 

Bij drogisterij Di in België kan je ze ook soms voorbij zien komen. Maar ik had gehoord dat deze uit het assortiment zouden gaan. Nu had ik een vervanger gevonden voor de citroenlijn van The Body Shop die ook uit het assortiment is, maar nu deze ook.



Nog een douchegel uit de Action die ik niet meer in de schappen terug vindt, is deze van Badedas met passievrucht en jasmijn. Ik denk dat de Action niet zo een fan is van citrus!


Volgende douchegel is deze van Nivea met aloë vera melk en stervruchtgeur. Heerlijk fris en een aanrader voor komende zomer! Deze koop ik ook zeker opnieuw!


Deze douche foam van het merk Zenzation met de geur pureness komt ook uit de Action, maar van de geur ben ik niet zo een fan. Het ruikt niet verkeerd maar ook niet wauw. Deze koop ik niet snel opnieuw voor de geur. De textuur en werking is wel fijn!


Deze douche foam van Melkmeisje daarentegen ruikt heerlijk naar magnolia en sandelhout. Ook de textuur is super zacht en werkt ongelofelijk fijn. Ook heb je maar een klein beetje nodig.


Deze douchegel van Fruttini met aardbeiengeur doet mij helemaal denken aan die van The Body Shop. Deze zijn net hetzelfde, heel erg fijn! Ik kreeg deze bij een Blux box op het I love beauty event.


Volgende productjes zaten in de goodie bag die ik op het I love beauty event kreeg. Deze douchegel met lavendel en druivenpitolie en de body salt scrub met vulkanische mineralen en eucalyptus olie zijn van het merk Treets Traditions. Heel erg fijne producten en aanraders!


Mijn favoriete make-up remover ooit is deze van Bioderma. Dit is bijna de enige waar ik geen pijnlijke ogen van krijg en ook de rest van mijn make-up wordt er heel erg goed mee verwijderd. Deze is wel wat prijzig maar je doet er wel even mee. Deze heet de Sensibio H20. Deze bevat ook geen parfum en hij doet wat hij moet doen.

Ik haal deze gewoon bij de apotheek en deze is heel goed voor mijn eczeemhuid!


Ook maakte ik deze Miracle droogshampoo van Aussie op die ik ooit eens kocht bij Etos. Deze werkt super fijn en de geur is heeeeerlijk!


Deze maand gebruikte ik deze Dove - Hair minimising deodorant op. Hij zou de haargroei wat intomen, maar veel heb ik daar echter niet van gemerkt. Het is wel een fijne deo met een lichte rozengeur. Hij doet wel zijn werk door geen geurtjes door te laten.


Ook maakte ik eens een shampoo op. Dit gebeurd niet veel omdat ik mijn haar met verschillende speciale producten was omdat ik eczeem heb en dit wordt met producten behandeld van de derma. Als het wat beter gaat , gebruik ik tussendoor soms eens een gewone shampoo.

Deze van Garnier Ultra doux - Geheim van honing werkt heel erg fijn en de geur is hemels. Ik heb ook de bijhorende conditioner, maar deze is nog niet op! Zeker een aanrader. Het enige nadeel is de opening van de fles. Deze is wat aan de grotere kant en het product stroomt er uit. Hou daar dus rekening mee of je giet superveel de afvoer in.


Ook maakte ik een haarmasker op van het merk Phyto. Deze heeft de naam Phytokératine extrême. Deze dient voor extreem beschadigd en droog haar. Aangezien ik snel droog haar heb met de producten die ik van de derma moet gebruiken, is deze absoluut mijn reddende engel geweest.

Ik kreeg deze ooit eens in een Deauty box toen ik deze nog naar huis kreeg en dit was absoluut een fijn product die ik opnieuw zou kopen.


Zoals elke maand gebruik ik wel een handcrème op. Deze breng ik altijd aan voor het slapen. Deze keer maakte ik deze van het merk Vandini op. Deze zat in een setje van 3 in de Blux box van het I love beauty event.

Een hele fijne en zachte handcrème die meteen in de huid trekt en ook nog eens een lekker geurtje heeft! Jammer dat deze op is!


Ook een maskertje van Apivita (merk bij apotheek) met komkommer en 2 neusstrips van Pig-nose (koreaans merk) opgemaakt. Het maskertje was heel verfrissend. De neusstrips werken ook goed!


Opnieuw een pakje reinigingsdoekjes opgebruikt van Kruidvat eigen merk om de swatches te verwijderen. Voor swatches zijn ze fijn, om make-up te verwijderen zou ik ze niet snel gebruiken.


Ik moet van mezelf mijn enorme parfum collectie opgebruiken vooraleer ik er nog mag aanschaffen. Ik mag er van mezelf nog 3 overhouden en ik heb een lange weg te gaan. Maar hé, ik maakte alvast deze op van het merk Roberto Verino. De naam staat niet op het flesje en deze heb ik al een aantal jaren, maar deze was nog steeds goed. Ik denk niet dat ze deze zelf nog verkopen. Nu heb ik hem eindelijk eens non-stop gedragen en opgemaakt. Een heerlijke frisse geur! Op naar de volgende!


Als laatste nog deze sample van de Benefit - porefessional, een erg fijne primer en de Urban Decay - perversion mascara die ik eens bij een palette kreeg. Een goede mascara met een goed borsteltje, maar niet mijn favoriet. Zelf zou ik hem niet opnieuw kopen los.


Dit waren weer alle producten deze keer! Wat hebben jullie opgemaakt de laatste tijd? Welke vond je fijn en welke niet? Let me know! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)