Too Faced - Love Light Prismatic Highlighters - Ray of Light & Blinded by the light

Too Faced heeft weer een nieuwe collectie op de markt uitgebracht met de naam Natural Love collectie. Deze collectie bestaat uit een prachtige oogschaduw palette, 6 melted matte liquid lipsticks en 3 love light highlighter waarvan ik er jullie vandaag 2 van ga laten zien die ik heb gekocht. 

De kleurtjes die ik kocht zijn Blinded by the light en Ray of light

De productjes komen in een mat zwart kartonnen doosje en glanzende zijkant. Op de voorzijde staat er een hartje afgebeeld met een textuur en in de kleur waarin de highlighter komt. 



Op de bovenzijde van de kartonnen verpakking vindt je ook de naam van de producten terug.


Too Faced is gekend voor hun leuke verpakking en ook deze keer is het niet anders! De highlighters komen in een prachtige hartvormige, metallic verpakking die een enorme glans hebben, net een spiegel! I'm in love! 
Dit zegt Too Faced zelf over de highlighters...
"Too Faced Co-founder and Chief Creative Officer Jerrod Blandino was inspired to capture that ethereal glow that occurs only when a woman is in love, so he went to Italy to discover an exclusive, liquid-to-powder formula that enables the light reflecting pigments to float in the powder. Unlike traditional pressed powders that crush the pearls during the pressing process, Too Faced’s innovative technology keeps the pearls spherical so they’re able to reflect light from any angle."

Dit soort verpakkingen zijn mijn zwakte en ik denk dat er veel meiden zullen zijn die hiervoor zullen bezwijken.


Ook aan de binnenzijde vindt je die glans terug en in het dekseltje zit er ook nog een handig spiegeltje voor onderweg! Het product zelf heeft een prachtig reliëf (prismatic) en heeft het Too Faced logo in het midden. 

Blinded by the light

De kleur blinded by the light is een heel lichte beige tint met warme ondertonen en een pearly finish met heel fijne en kleine shimmers. Het product is heel erg licht qua textuur en voelt ook erg zacht aan.

Oogverblindend zijn deze niet, maar ze geven een mooie glow aan je gezicht. Ik las heel veel verschillende reviews dat deze niet opbouwbaar zou zijn en bijna niet zichtbaar. Daar heb ik niks van opgemerkt! De textuur is geweldig, de pigmentatie ook (en is wel degelijk opbouwbaar) en ook kreeg ik geen fallout te zien of textuur op mijn gezicht wanneer deze was aangebracht.




Ray of light

De textuur, pigmentatie, enz. van deze Ray of light is net hetzelfde, alleen heeft deze een lichte/medium perzikkleur met warme, oranje ondertonen en een zachte gouden glans erdoorheen met lichte shimmer.



Swatches


Als dit een slecht resultaat is dan weet ik het niet meer...

  
Ik ben alvast enorm positief over deze productjes en ik kan ze zeker aanbevelen. Je kan deze via de franse Sephora bestellen (geen douanekosten) voor €30,50 per stuk


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)