Kylie Cosmetics - Matte Liquid Lipsticks

In de raffle box die ik won zat ook deze set van Kylie Cosmetics met mini matte liquid lipsticks en ook nog een losse liquid lipstick van kylie die ik samen in één post ga laten zien. Deze set was een LE en was van de valentijnscollectie van afgelopen februari. Maar geen nood! Want de kleuren in deze set zijn nog verkrijgbaar, maar als lipkits in fullsize! 

Heel erg leuk dat ik deze toch eens kan proberen zo, want voor die prijs schaf ik ze zelf niet aan. Het merk is heel erg duur voor wat je maar krijgt en de producten zijn heel erg moeilijk aan te komen. In enkele minuten is bijna alles uitverkocht bij elke launch.

Soms vraag ik mij af wat er zo speciaal is aan dit merk, dus vandaag kunnen we dit uiteindelijk testen! 



De liquids komen in een simpele witte kartonnen verpakking met op de voorzijde het Kylie logo in het rood geprint (dit was natuurlijk voor valentijn). 


Aan de binnenkant zie je dat de liquids heel goed vast zitten in het doosje en ze er niet zo makkelijk uit kunnen vallen. Qua verpakking hebben ze het welbekende 'druipende motief' op de huls en deze keer zijn ook deze metallic rood van kleur voor deze collectie.


De kleurtjes die in deze set zitten heten Apricot, Maliboo, High Maintenance, Posie K, Head over heels en Marie Jo K. Ook zat er in de doos nog een losse liquid met de naam Dolce K die ik jullie hieronder ook even laat zien.


Mooie kleurtjes in deze set. De liquids bevatten elk 0,65ml per stuk, een fullsize bevat 3,25ml.



Ze hebben een vanille geur die erg aanwezig is dus heb je problemen met make-up producten die een aanwezige geur afgeven, dan is deze niet echt iets voor jou. Wel brengen ze makkelijk aan, hebben ze een fijne en lichte textuur. 

Ik voel bijna niet dat ik deze lipproducten aan heb. Ook zijn de kleurtjes heel erg mooi. Voor matte liquid lipsticks zijn deze enorm fijn. Ze drogen mijn lippen niet uit en je voelt ook niet dat het matte liquids zijn. Ook zie je geen velletjes of oneffenheden terug op mijn lippen wanneer ik deze aanheb. 



v.l.n.r. Apricot/ Maliboo/ High Maintenance/ Posie K/ Head over heels/ Mary Jo K/ Dolce K

Apricot



Maliboo



Posie K



High Maintenance



Head over heels




Mary Jo K



Dolce K



De producten werken prima en het is leuk dat je in een setje als dit verschillende kleuren kan uittesten. Toch vindt ik het merk niet zo aantrekkelijk voor mij persoonlijk mede door de soms extreme prijzen die ze vragen. Voor een bundel met verschillende producten betaal je soms al €250! 

Ik heb ook niet echt iets met de Kardashians en wordt ook niet meteen aangetrokken door deze collecties. Ik moet wel zeggen dat de formule van deze lipproducten wel fijn is! Maar of ik nu in de toekomst elk product ga aanschaffen? Niet echt... Wel leuk om deze nu te kunnen gebruiken... Deze set kostte trouwens €36

Alle producten vindt je alleen op de officiële site van Kylie Cosmetics, die de énige verdeler is van de echte producten! Zie je ze ergens anders op een webshop of winkel, dan zijn deze 99% namaak! Dus let hier mee op. Let op! Boven 22$ heb je douanekosten! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)