Boozyshop - Black friday - Mystery bag unboxing + review

Tijdens Black Fr iday kon je bij de webshop Boozyshop heel goede deals scoren, maar wanneer je voor een bepaald bedrag kocht kreeg je gratis een Mystery Gift Bag ter waarde van €35 cadeau! De actie hield wel in op = op, dus wou je deze hebben moest je wel snel zijn!

Ik had niet speciaal iets gekocht om dit cadeau te krijgen, maar ik kocht een aantal nieuwe producten die ik onlangs op het oog had en die toch wou bestellen. Achteraf zag ik pas dat ik ook deze cadeau had gekregen. Het leek mij wel leuk om de gekregen goodies aan jullie te laten zien in een soort shoplog + review, want de spulletjes zijn ook zo te koop op hun site! Mochten jullie iets zien wat jullie op jullie verlanglijstje hebben staan, dan zien jullie deze zo ook eens in werking. 

Ook is elke Mystery bag anders, dus iedereen zal andere spulletjes ontvangen hebben. Zijn jullie benieuwd naar wat ik heb gekregen? Kijk dan gezellig verder... 



Als eerste kreeg ik dit Freedom - Pro Blush & highlight palette met daarin 8 verschillende gezichtsproducten. De palette komt in een zwarte kartonnen verpakking met achteraan een tekening met de producten die in de palette zitten.


Ook de palette zelf heeft een glanzende zwarte verpakking waar je meteen al je vingerafdrukken op ziet zitten.


Aan de binnenzijde vindt je een grote spiegel, wat erg handig is voor onderweg. Verder is de palette ingedeeld met links 3 highlighters voor de lichtere huidskleur, in het midden 2 bronzers en rechts opnieuw 3 highlighters die meer geschikt zijn voor meiden met een donkerdere huidskleur. Op het eerste zicht een mooie en diverse palette qua kleuren.


De kleuren hebben geen namen wat een beetje jammer is. Ik heb graag wat namen waar je naar kan refereren.

Linkse Highlighters


Rechtse Highlighters


Bronzers


De pigmentatie van alle producten is geweldig, zeker voor een budget palette als deze! Dit komt omdat de producten een baked formule hebben. Deze zijn als het ware 'gebakken' en daardoor hebben deze ook een hogere pigmentatie. Ook hebben ze een erg zachte textuur en voelen ze enorm fijn aan op de huid. Ook zien ze er prachtig uit en de mix van kleuren is goed gekozen.


Op onderstaande foto bracht ik de donkerste bronzer (onderste) aan op mijn gezicht. Dit is ook meteen het enige product dat een matte finish heeft. De overige producten hebben allemaal een shimmery finish.



Daarover bracht ik de 2de kleur (roze) van de linkse highlighters aan.


De producten werken heel fijn en de prijs is ook helemaal top! Een echte aanrader op budgetgebied! Nieuw kost deze €6,95. Deze kan je hier vinden.

Ik werd ook nog verrast met een andere palette. Deze keer een oogschaduwpalette, ook van het merk Freedom. Deze heet de Pro 12 Audacious 3 palette.


Ook deze palette heeft een simpele glanzende, zwarte verpakking met een doorzichtige voorkant zodat je de kleuren al goed kan zien zitten.


Er zitten 12 verschillende oogschaduwkleuren in de palette. Een mooie mix van bruintinten. Zeker een palette voor iedereen. Jammer genoeg is deze niet meer terug te vinden op hun site. Maar misschien dat je deze nog in andere webshops tegenkomt.


Er zitten in totaal 4 matte tinten in de palette. De overige kleuren hebben allemaal een shimmery finish. Wanneer ik de oogschaduws swatchte op mijn hand hadden deze een goede pigmentatie maar jammer genoeg viel die pigmentatie weg wanneer ik deze op mijn ogen aanbracht. Alle kleuren leken een beetje op elkaar en ik moest zeker een aantal keren met een donkere kleur opnieuw er overheen gaan om iets of wat pigmentatie te krijgen. Jammer, want de kleuren zijn wel erg mooi.


Zoals je kan zien is het verschil tussen de swatches en de ooglook heel wat verschillend van elkaar...





Volgende product is deze Makeup Revolution - Face Base foundation/BB cream in de kleur FB 04 pink tone.


De foundation komt in een simpele verpakking en heeft een knijptube. Op het eerste zicht zag de kleur er te donker uit, maar wanneer ik deze aanbracht viel de kleur heel goed mee.


Ik heb een enorm bleke huidskleur en ik verschoot er dan ook van dat deze kleur 04 nog goed bij mijn huidskleur paste. Het product is redelijk vloeibaar en blend ook makkelijk in de huid. Het enige nadeel aan deze is de geur, deze ruikt enorm naar verf en ruikt helemaal niet fijn. Gelukkig verdwijnt de geur wel wat wanneer het product eenmaal is aangebracht.



Op de foto's hieronder bracht ik slechts de helft van de foundation (links op foto) aan zodat jullie goed het verschil kunnen zien. Eerlijk gezegd ben ik best tevreden met dit product. Zeker voor een budgetvariant! Jammer genoeg is ook deze niet meer bij Boozyshop verkrijgbaar.



Ook zat deze Freedom - Pro Glow Meow in de mystery bag. Ook deze is niet meer op de site verkrijgbaar. Dit product is een beetje een mix van kleuren maar wanneer ik ze samen meng komt het product meer als een blush over. Voor een bronzer is deze te roze van kleur.


Het product heeft wel een leuk patroontje. Bij deze is het wel de bedoeling dat je de kleuren door elkaar gaat mengen, want het is onmogelijk om te kleuren apart te gaan gebruiken.



Wanneer de kleuren gemixt zijn krijg je deze prachtige oudroze tint met een heel lichte glans. Heel erg mooi.


De kleur is goed gepigmenteerd en op de huid ziet de kleur er mooi en natuurlijk uit. Een heel mooi product. Een leuke budget aanrader! Mocht je deze nog ergens tegenkomen is het zeker leuk om deze te kunnen scoren.


Ook zaten er 2 lipproducten in de mystery bag. Allereerst eentje van Makeup Revolution. Deze heet de Salvation velvet lacquer in de kleur You took my love, een felroze tint. Een kleur dat ik niet snel zal dragen maar wel even wil laten zien.


Het lipproduct komt in een rosé gouden kartonnen verpakking. Het product zelf heeft een simpele verpakking met rosé gouden accenten.



Het product heeft een mousse-achtige textuur en is heel goed gepigmenteerd en vol van kleur. Je ziet je eigen lipkleur er zeker niet meer doorheen. Een felle kleur als deze draag ik nooit maar het is altijd leuk om op foto's even met kleur te spelen.



Jammer genoeg ruikt ook dit lipproduct enorm naar verf en eenmaal op je lippen zelf ruikt je het jammer genoeg ook nog. Wel voelen ze fijn aan en zijn ze niet plakkerig of drogen niet uit. Enkel de kleur en geur zijn niet mijn ding.


Wederom is deze niet meer te vinden op de site. Nog een product van Makeup Revolution en een lipproduct is deze lipstick in de kleur Scandalous Vice, een oranje tint! Ook niet echt mijn ding, maar ik laat deze ook maar eens zien.


Wederom een simpele zwarte verpakking met aan het uiteinde een gekleurde dop. Deze heeft een soort zoete geur en ruikt alvast beter dan de liquid lipstick hierboven.


Een heel felle tint op het eerste gezicht.


Jammer genoeg valt de kleur helemaal weg eenmaal geswatched en aangebracht op de lippen. Ook brengt het product niet mooi egaal aan en ziet het er ook niet echt uit.


Ook op de lippen heeft het een raar effect en laat het mij er doods uitzien. Nee, niet men ding dit en zeker geen aanrader.


Als laatste zat er ook nog dit doosje in de mysterie bag. Ook dit is van het merk Makeup Revolution. Deze heet het My Sign complete eye wheel en deze is voor het sterrenbeeld Aries (boogschutter). Voor elk sterrenbeeld is er een aangepast doosje verkrijgbaar met andere kleurtjes.

Ik ben jammer genoeg Maagd van sterrenbeeld, maar de kleurtjes uit dit doosje zijn wel helemaal mijn ding!


Het doosje is lekker handig en compact en is afgewerkt met mooie rose gouden details.


In het doosje vindt je een brow wax, wenkbrauw poeders, oogschaduw poeders en in het midden een highlighter.


Ik was aangenaam verrast door deze producten aangezien de pigmentatie redelijk goed is. vooral de 2 roze tinten en de highlighter zijn mijn favoriet. Ze zijn zacht van textuur en hebben bijna geen fallout. En het doosje is ook nog eens handig om mee te nemen onderweg.



Ik maakte volgende ooglook met dit palletje...






De lipproducten uit deze mystery bag konden mij niet bekoren en het ene oogschaduw palletje was ook niet zo mijn ding, maar met de andere productjes ben ik best tevreden. Wel leuk om deze gratis te mogen ontvangen en te kunnen uittesten.

De producten in de mystery bags zijn meestal makeup revolution en Freedom en ook de kleuren/producten die slecht op hun site verkochten en die ze moeilijk kwijtgeraken. Daarom geven ze deze weg in deze soort acties. Dit heb ik al ondervonden door verschillende bags te zien passeren en dit al enkele keren. Toch blijft het leuk om eens iets extra te krijgen.

Wat vinden jullie? Hebben jullie ene mystery bag ontvangen? Wat kregen jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)