Lux Musthaves - Shoplog Oorbellen

Op het I love Beauty event zag ik een standje staan met de naam Lux Musthaves. Daar verkochten ze heel wat leuke en mooie sierraden voor een mooi prijsje. Ook ik kocht 2 paar oorbelletjes die ik heel erg leuk vond. 

Ik ben helemaal into de rosé gouden sieraden de laatste tijd en ook deze keer kocht ik voor deze kleur.

Setje 1





Setje 2




Beide setjes werden in dit schattige zakje meegegeven.


Voor de setjes betaalde ik €6,95 per paar. Het is een erg leuke webshop waar ik zeker nog zal bestellen! Heel vriendelijke dame en heel erg leuke spulletjes! Ben je helemaal fan van fijne sieraden, dan is deze webshop iets voor jou! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)