Jeffree Star - Star Family Collection - Liquid Nathan & Skin Frost Neffree

Jeffree Star Cosmetics heeft onlangs hun nieuwe collectie gelanceerd die deze keer de naam Star family collection heeft. Deze collectie draait helemaal rond het 'gezin' van Jeffree Star. De producten hebben de namen van Jeffree, Nathan (zijn vriend) en hun 4 honden die zij als hun 'kinderen' aanschouwen.

Wanneer je de gehele bundel met liquid lipsticks koopt zitten deze verpakt in een kartonnen doos in de vorm van een huis. Een leuke vormgeving, maar de kleuren waren niet helemaal mijn ding. 

De enige producten uit de collectie ik kocht zijn de Skin Frost (highlighter) met de naam Neffree en één van de Velour liquid lipsticks met de naam Nathan.


De verpakkingen van deze collectie hebben een lichtroze tint met holografische logo's. Heel erg mooi.


Zoals altijd kleeft er aan de zijkant van de buitenste verpakking een sticker in de kleur van het product en de naam ervan.


Ook de verpakking van de producten zelf heeft diezelfde mooie roze tint.


Het logo en de tekst hebben een holografische finish.


Op de achterzijde een sticker met de naam van het product.


Het product komt met een handige spiegel. De highlighter zelf doet mij een beetje denken aan de voorloper Lavender Snow, ook deze heeft een mooie paars/roze tint.


Ik moet zeggen dat de textuur van deze highlighter toch wat grover en harder is dan die van de andere Skin frosts en dat ik ook wat harder moet wrijven om het product op te nemen. De textuur werdt wat zachter werd nadat ik deze enkele keren heb gebruikt (op dezelfde plaats) en dat de grovere textuur enkel de bovenste laag kan zijn.


Zoals je kan zien is de kleur erg paars van tint. Wanneer je deze licht aanbrengt heeft deze meer een roze-achtige tint.


Ik bracht de highlighter duidelijk aan zodat je de kleur goed kan zien...



Je hebt maar een heel klein beetje nodig van de Skin Frost om aan te brengen, anders wordt de look te paars van tint (tenzij je dit juist leuk vindt). Hou je meer van een subtiele, natuurlijke glow breng je deze best heel lichtjes aan met een fan brush.

Deze is verkrijgbaar voor €30 bij The Makeup Spot. Deze kan je hier terugvinden.


Naast de Skin Frost kocht ik ook één van de Velour liquid lipsticks uit de collectie. Deze heeft de naam Nathan en deze heeft een mooie perzik/terracotta kleur.

Opnieuw de mooie lichtroze verpakking en holografische details...


Ook bij de lipproducten kleeft er steeds een sticker met de kleur en naam.


Zo ziet de kleur eruit... De dop heeft ook de lichtroze verpakking. Verder is de huls zoals altijd doorzichtig en zie je de kleur goed zitten.


Een hele mooie tint...



Ben je fan van nude tinten dan is deze zeker en vast iets voor jou! Net zoals alle andere liquid lipsticks van Jeffree Star is ook deze geweldig goed gepigmenteerd! Ze brengen makkelijk aan, zitten mooi aangebracht en blijven goed zitten.

Ook droogt deze je lippen niet uit en deze voelt ook aangenaam op de lippen.



Ook deze keer ben ik weer heel tevreden over de liquid! Ik heb ondertussen ook al producten van de holiday collectie besteld die jullie ook binnenkort zullen zien voorbij komen.


Ook dit product kan je hier bij The Makeup Spot vinden. De liquids kosten €20,95 per stuk. Ook de bundel en andere producten/tinten kan je op hun site vinden!

Ik ben alvast enorm blij met deze 2 producten! Hebben jullie iets gekocht uit deze collectie? Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)