Jouer - Powder Highlighters Citrine & Rose Quartz

Ik zag bij een aantal mensen al verschillende producten van het merk Jouer voorbij komen maar had zelf nog niets van dit merk getest. De reviews die ik al van deze producten had gezien waren veelbelovend. Vooral de highlighters en lip toppers zagen er prachtig uit.

Ik was meteen verkocht aan de highlighters en heb er ook 2 besteld met de namen Citrine (champagne gouden tint) en Rose Quartz (champagne roze tint). 



De producten komen in een simpele, gouden kartonnen verpakking met zwart logo.


Ook de doosjes zelf hebben een mooie, glanzende gouden verpakking die enorm reflecteert. Het zijn net spiegeltjes! Heel erg mooi maar je zal er snel heel wat vingerafdrukken op zien. Handig om proper te houden zijn ze dus niet.


Ook aan de binnenzijde vindt je de mooie glanzende verpakking terug. En een spiegeltje zit er ook in deze compacts, wat erg handig is voor onderweg.


De producten hebben een enorm zacht, fluwelen textuur die prachtig en makkelijk in de huid blend. Ook voelen ze heel erg licht aan op de huid. Je kan ze ook divers gebruiken. Ofwel breng je ze heel lichtjes aan voor die mooie natuurlijke glow of je kan ze juist opbouwen voor die intense glans te creëren. Ook had ik geen enkele keer fallout wanneer ik ze gebruikte!

Beiden zijn ze enorm goed gepigmenteerd en hebben ze een prachtige glans. Ze bevatten namelijk heel erg fijne glansdeeltjes en pigmenten waardoor ze die mooie glow geven.

Citrine / Rose Quartz




Citrine

Rose Quartz

Het zijn prachtige producten die ik zeker en vast kan aanraden. Op korte tijd zijn ze favoriet geworden van mij!

De producten van Jouer zijn verkrijgbaar via de Engelse webshop Cultbeauty (geen douanekosten). De highlighters kosten daar 19£ (ongeveer €25 per stuk) 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)