Nyx - Duo Chromatic Illuminating powders

Nyx Cosmetics is één van mijn favoriete budgetmerken en ik ga ook regelmatig even binnen bij de filialen wanneer ik daar de kans toe krijg. Nu was ik onlangs in Amsterdam en daar zit ook een filiaal gevestigd. Natuurlijk ging ik even binnen en ging ik met een aantal spullen naar huis waaronder deze 3 Duo Chromatic Illuminating Powders

Er zijn in totaal 5 verschillende kleuren beschikbaar, maar ik kocht er maar 3 aangezien de overige tinten te warm waren voor mijn lichte huidskleur. 


Ik kocht de kleuren 01 Twilight Tint, 02 Lavender Steel en 04 Snow Rose. De producten komen in een glanzende zwarte verpakking met een doorzichtig deksel. Simpel zoals we van hun producten gewend zijn.

  
De highlighters hebben een duochrome effect wat wil zeggen dat de kleuren vanuit verschillende oogpunten een andere kleur lijken te hebben. Samen met dit leuke effect hebben ze ook een waanzinnig mooie glans, wat een highlighter natuurlijk hoeft te hebben.




De oogschaduw brengen makkelijk aan, blenden makkelijk uit en je hebt maar een heel klein beetje nodig om al een prachtig resultaat te zien. Je kan deze natuurlijk opbouwen naargelang hoe intens je de kleuren wilt. Ze hebben alvast een geweldige pigmentatie!

Voor de rest bevatten ze geen grove glitters en blijven ze ook mooi en lang op hun plaats zitten. Prima producten!

01 Twilight Tint




04 Snow Rose


02 Lavender Steel


Wil je eens iets anders dan de normale highlighters, dan zijn deze zeker leuk aangezien ze anders zijn maar wel nog steeds draagbaar.

Deze duochrome highlighters kosten €10,49 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de Nyx filialen in België en Nederland. Sommige producten zijn ook via de Engelse webshop Cultbeauty en de Nederlandse site Douglas verkrijgbaar (prijzen kunnen verschillen per site).

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)