Ofra x Nikkie Tutorials - Highlighter - Glow goals

Ik liet jullie onlangs al de highlighter Glazed donut zien die Ofra samen met Nikkie Tutorials heeft ontworpen. Ik was zo onder de indruk van de highlighter dat ik er nog één heb gekocht uit de collectie. Deze heeft de naam Glow Goals, een champagnekleurige tint. 

De highlighter komt net in dezelfde kartonnen verpakking als de andere tint.



Op de achterzijde vindt je een sticker met de naam en verdere informatie zoals de ingrediënten enz,...


Mooie glanzende en stevige verpakkingen hebben deze highlighters! Aan de achterzijde van het doosje zit er een klein gaatje zodat je met een naaldje of iets dergelijks de pan uit de verpakking kan halen om in een lege palette te steken en mee te nemen onderweg. Heel erg handig!


De highlighter is een mix van een champagnekleur en een gouden tint. Een heel erg mooie combinatie. Hij ziet er ook donkerder uit in de compact dan dat hij eigenlijk is op de huid. Ik heb een erg bleke huid en ik kan deze is heel erg draagbaar.


Ook hebben de producten een leuk reliëf. Ze voelen super zacht aan qua textuur en zijn enorm gepigmenteerd. Hou je niet van oogverblindende highlighters, dan nog zou je deze moeten testen, want ook subtiel aangebracht ziet deze er prachtig uit.



Wanneer ik de highlighter swatch, ziet deze er enorm goudkleurig uit op mijn huid en zou ik haast denken dat deze te donker is.



Maar éénmaal op de huid aangebracht ziet deze er enorm mooi uit en meer champagne-achtig dan goud. Natuurlijk kan je deze aanbrengen naargelang je zelf wil.




Ik kan deze highlighters heel erg aanraden! Je kan ze nu scoren voor €29,95 per stuk. Deze zijn te koop bij Boozyshop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)