Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)

Wet 'n Wild heeft weer een aantal nieuwe producten waaronder een aantal nieuwe Coloricon oogschaduw palletjes. De nieuwe palletjes hebben een nieuwe formule en een nieuwe vormgeving. Ze zien er alvast veelbelovend uit.

De palletjes komen in verschillende groottes waaronder de grote palletjes met 10 oogschaduwkleuren en de kleine palletjes met 4 verschillende kleuren.


Eén van de grote palletjes die ik kocht heeft de naam E758 Rosé in the air en heeft heel erg mooie warme, romantische tinten. Een palletje die heel mooi gaat staan nu het herfst wordt. Het is een mix van matte en shimmer kleuren die van soft beige en subtiel goud naar oudroze en fel fuchsia overlopen. Heel wat keuze dus.

De oogschaduws zijn zacht in textuur, goed gepigmenteerd en brengen makkelijk aan. Ook blenden ze mooi over in elkaar.


In de palette zitten er 2 grotere pans en 8 kleinere pans. De grotere pans zijn bedoeld voor de 2 kleuren die je als transitiekleur (overgangskleur) kan gebruiken. De kleinere pans zijn de 'oogschaduwkleuren' zelf, alhoewel je zelf kan bepalen welke kleur je waar gebruikt. Wel handig dat ze het vermelden voor mensen die er niet zo bekend mee zijn.

De oogschaduws hebben geen namen, dus die kan ik jullie jammer genoeg niet meegeven.


Dit zijn de overgangskleuren geswatched...


En de gewone oogschaduwkleuren...



Zoals je kan zijn zijn deze goed gepigmenteerd, zowel de matte als de shimmer kleuren hebben een mooie pigmentatie en ze hebben nauwelijks fallout. Ook blenden ze mooi met elkaar en zijn ze fijn om mee te werken.

Ik maakte volgende simpele ooglook met het palletje...





Een mooi, simpel oogschaduw palletje die als dagdagelijks palletje gebruikt kan worden. Als je fan bent van neutrale oogschaduws dan is dit zeker en vast een palletje voor jou! En het leuke eraan is dat het budgetvriendelijk is! Deze kost slechts €5,99.

Naast het grote palletje kocht ik ook nog 2 kleinere palletjes. Deze 2 zijn Limited Edition en komen uit de Flights of Fancy Collectie. De palletjes hebben de namen E6240K Stop Ruffling My Feathers en E6241K Flock Party.

Stop Ruffling My Feathers


Bij de kleinere palletjes zit er telkens slechts 1 overgangskleur in de palette, een wenkbrauw highlight, een crease kleur en een kleur voor op het bewegend ooglid. Dit zijn in principe alle kleuren die je nodig hebt om een ooglook te creëren. Ideaal als je niet goed weet welke kleuren je bij elkaar kan dragen.



Flock Party 

Ook het 2de palletje heeft mooie kleuren die bij elkaar passen.




Jammer genoeg was ik niet onder de indruk van deze kleine palletjes. Er kwam bijna geen kleur vanaf en kreeg ook geen kleur op mijn kwast. Zelf met mijn vingers de kleur op mijn ogen aanbrengen was geen optie. Wanneer ik probeerde om een 2de kleur te blenden die overliep in de eerste, verdween de eerste kleur meteen. Ook mijn kwast nat maken was geen optie, nadien kreeg ik in alle kleuren hard pan door dit te doen en kwam er helemaal niks meer van de kleuren vanaf.

Je ziet dat er veel verschil kan zitten in verschillende palletjes. Ik heb beide palletjes gebruikt om één ooglook te creëren, maar beiden waren voor mij jammer genoeg een teleurstelling. Het beste resultaat dat in kon verkrijgen zie je hieronder.





De grote palletje was een succes, de kleinere palletjes raad ik niet aan om te kopen. Heel erg raar dat er zoveel verschil in deze producten kan zitten. Hebben jullie dit ook al meegemaakt met deze kleine oogschaduw palletjes van Wet 'n Wild?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review