Nyx - Ultimate Eyeshadow Palette Brights

Jullie konden op mijn blog al de Nyx - Ultimate Eyeshadow Palette in de kleur Warm neutrals zien. Vandaag toon ik jullie een palletje met net het tegenovergestelde, namelijk felle kleurtjes! Dit palletje heeft de naam Brights en ziet er alvast erg kleurrijk uit!

Net als het andere palletje heeft ook deze een glanzende, zwarte verpakking en heeft het doosje aan de voorzijde een doorzichtige voorkant zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten. Erg handig als je snel moet zoeken in je lades. Ook is het palletje redelijk compact en kan je het makkelijk meenemen onderweg aangezien het niet veel plaats inneemt.



Wanneer ik de palette openmaak kan je de mooie kleurenmix wat beter terugzien. Echt een mooi palletje qua kleuren. Je zou er spontaan vrolijk van worden!


In totaal zitten er 16 verschillende oogschaduwkleuren in het doosje. Er zitten 3 kleurtjes in de palette die kleine, gouden shimmers bevatten, de overige kleuren hebben een matte finish. Ze hebben allemaal een zachte textuur en voelen heel erg prettig aan.

Jammer genoeg hebben ze niet zo'n intense pigmentatie dan ik had gedacht. De kleurtjes komen wel over als je ze swatched, maar heel erg gepigmenteerd zijn ze niet. Ook zijn ze heel erg poederig van textuur en heb je heel snel fallout wanneer ik ze met mijn kwast lichtjes probeer op te nemen.

De kleurtjes hebben geen namen, deze kan ik jullie niet meegeven jammer genoeg.


Swatches

Rij 1


Rij 2


Rij 3


Rij 4

De laatste rij geeft ook meteen de meeste fallout...


Zoals je kan zien zat mijn broek ook meteen onder de oogschaduw...


Heel erg gepigmenteerd zijn ze niet, maar toch komt er wel genoeg kleur vanaf om een ooglook mee te maken...


Het palletje kost €18,95 en is verkrijgbaar bij de Nyx filialen. Het palletje heeft veel fallout en de prijs is wel wat aan de hoge kant. Ik kan goedkopere palletjes krijgen die een veel betere pigmentatie hebben. Ik zou deze niet snel opnieuw aanschaffen, toch niet voor prijs/kwaliteit.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)