Jeffree Star Cosmetics - Shoplog + Review (Deel 2)

Ik liet jullie hier en daar al enkele producten zien van het merk Jeffree Star Cosmetics. Ik ben in korte tijd een grote fan van dit merk geworden. De producten zien er heel leuk uit en de producten werken ook enorm fijn. Vandaag laat ik jullie opnieuw 3 Velour Liquid Lipsticks zien die ik heb besteld. Ook kocht ik nog een Lip Ammunition en een Skin Frost! Een grote shoplog dus met heel mooie producten!
De liquid lipsticks komen opnieuw in deze leuke gekleurde kartonnen doosjes. Het roze doosje betekend dat deze uit de vaste collectie komen. Het rode doosje staat voor de kerstcollectie. Op het derde doosje staat er een soort van kogelvormige afbeelding. Daar zit er een gewone lipstick in. Deze heet een lip ammunition. 

 Op de voorzijde van de doosjes staat zoals gewoonlijk het logo van Jeffree Star Cosmetics, de sterretjes, afgebeeld.

De kleurtjes die ik kocht heten Deceased (LE Kerstcollectie), Rose Matter (Vaste collectie), Gemini (Vaste collectie), Ex-Supermodel (Lip ammunition - vaste collectie) en Lavender Snow (Skin Frost-vaste collectie).

Op de bovenzijde van elk doosje kleeft er een sticker met de naam op in dezelfde kleur als het product zelf! Heel erg handig!

Zo zien de verpakkingen van de productjes zelf eruit. Laten we de productjes even van dichterbij bekijken.


Ex-Supermodel (Lip Ammunition) 

De kleur Ex-Supermodel zag er op de site van Jeffree star een draagbaar roze uit. Een beetje een oudroze kleur. Maar wanneer ik deze aanbracht had deze een felle roze tint. Wanneer je de kleur gewoon bekijkt zou je op het eerste zicht denken dat deze een normale tint heeft, maar jammer genoeg is dit niet zo. De kleur wordt omschreven als een creamy baby pink.
Deze deed niet echt aan mijn verwachting qua kleur jammer genoeg. Zulke felle tinten draag ik jammer genoeg bijna nooit, misschien leuk om komende zomer eens uit te proberen.

De lipstickhuls ziet er alvast erg leuk uit. En met de naam lip ammunition kon het dan ook niet anders dan de huls een kogelvorm te geven. De combinatie van felroze en zilver geeft het een speels effect, maar door de plastic verpakking vindt ik het op de één of andere manier toch wat kinderlijk en goedkoop ogen.

Op de onderzijde vindt je een sticker met de naam terug.


Zoals je kan zien heeft de lipstick in de huls een prachtige roze kleur die iedereen wel zou staan.


Maar als je deze swatched zie je dat de kleur heel anders is dan in de huls. Heel jammer.


De textuur van de lipstick beviel mij ook niet helemaal. Op mijn hand swatchte deze heel makkelijk en gleed deze goed op de huid, maar éénmaal op de lippen verliep het wat stroever. Ik heb in het begin wat harder moeten duwen om deze makkelijk op de krijgen. Aangezien dit matte lipsticks zijn verliep het niet zo vlot als bij een liquid lipstick. 

Na een paar keer wrijven ging het toch al wat beter om aan te brengen. Misschien omdat deze nieuw was? 



De lip ammunition is ook goed gepigmenteerd maar brengt wat stroever aan. Na enkele keren gebruiken is dit wel wat beter. Ook deze lipstick heeft een matte finish en blijft goed op zijn plaats zitten.
Deceased (Velour Liquid Lipstick)

Deceased is een combinatie van een grijze/lila kleur en kan je heel snel een doodse uitstraling geven wanneer je een heel lichte huidskleur hebt. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik deze mooi vindt staan of niet.





Rose Matter (Velour Liquid Lipstick)

De kleur Rose Matter is één van mijn favoriete kleuren! Deze heeft een prachtige roze tint.





Gemini (Velour Liquid Lipstick)

Gemini is dan weer een mooie bruinrode kleur. Ik had deze donkerder verwacht, maar dit valt reuze mee!





De liquids brengen makkelijk aan en zijn prachtig gepigmenteerd. Ze hebben een geweldige applicator waarmee je het product makkelijk kan aanbrengen. De liquids drogen mat op en kunnen heel uitdrogend zijn voor de lippen. Als je last hebt van velletjes zullen deze ook benadrukt worden daardoor. Scrub vooraleer ze aan te brengen best je lippen om dit te voorkomen! De liquids blijven erg goed op hun plaats zitten.

Lavender Snow - Skin Frost

Als laatste kocht ik ook nog de Skin Frost (highlighter) in de kleur Lavender Snow. Deze heeft, zoals de naam zelf al zegt, een prachtige lila kleur!


Deze komt net zoals alle andere Skin Frosts in dezelfde felroze verpakking.


Op de zijkant van het doosje hangt er ook een sticker met de naam en de kleur van het product.


Ook de compact ziet er net hetzelfde uit met aan de binnenzijde opnieuw de handige spiegel!



Hoe mooi is deze kleur?!

  
De pigmentatie van deze Skin Frosts zijn oogverblindend mooi! De glans en pigmentatie zijn enorm! Je kan de kleur en intensiteit opbouwen hoe je zelf wil en voor een lila kleur ziet deze er niet fel uit!

De producten brengen makkelijk aan, hebben geen fallout en zijn geweldig mooi van kleur en gepigmenteerd! Wat wil je nog meer!


Op de foto links heb ik het product lichtjes aangebracht, rechts is de kleur wat intenser gemaakt door er een 2de laagje overheen te doen.



Je kan deze producten vinden via de site van Jeffree Star Cosmetics, maar hou er rekening mee dat je boven 22 dollar douanekosten zal moeten betalen (Buiten de EU)! Daarom ben je beter dat je de producten via de webshop van Beautybay besteld (officiële verdeler van JS).
Dit is een webshop uit de UK en daar betaal je geen invoerskosten! Daar betaal je voor één liquid lipstick €19,30 per stuk, één lip ammunition €19 en één highlighter €30,30! Ietsje duurder dan op de Jeffree Star website, maar je betaald dan ook geen douanekosten! Ook is Jeffree Star Cosmetics sinds kort ook verkrijgbaar bij Themakeupspot.nl
Het nadeel is dat ze niet altijd alles binnen hebben in deze webshop qua kleuren (zoals de LE's), maar de meeste kan je wel krijgen! 
xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review