Revolution - Maxi Reloaded Big Big Love Oogschaduw Palette

Ik zag op de webshop Boozyshop dat Revolution met nieuwe grote palettes is uitgekomen met de naam Maxi Reloaded palettes. Ik wou deze bestellen, maar ik heb voor de moment niet echt iets anders nodig en om enkel die palettes te bestellen is het wat zonde voor de verzendkosten te betalen. 

Ik moest wel bij Kruidvat online enkele producten bestellen, en daar zag ik dat ze ook één van de die palettes hadden, en dan nog in een kleurenmix die ze niet bij de Boozyshop hadden. Deze palette heeft de naam Big Big Love en deze is (nog) niet verkrijgbaar bij Boozyshop. Deze kleurenpalette met roze tinten is meer mijn ding en ik wou graag deze eerst uitproberen vooraleer de andere twee te bestellen. 


De palette is redelijk groot en niet echt reis vriendelijk, maar je krijgt heel wat oogschaduws om uit te kiezen. Als je graag afwisselt is dit een musthave! Er zitten in totaal 45 verschillende oogschaduwkleuren in de palette, met zowel matte tinten en shimmery tinten.



De textuur van de oogschaduws is net hetzelfde als de chocolate palettes. De oogschaduws hebben een goede pigmentatie, maar de matte tinten hebben wel wat minder pigmentatie dan de shimmery tinten. Maar daarom presteren ze niet minder goed. De kleuren zijn mooi opbouwbaar. Ik kan je wel aanraden om de shimmery tinten aan te brengen met je vingers op een deppende manier. Zo blijven de oogschaduws beter zitten. Voor een nog beter resultaat gebruik je best een klevende basis zoals oogschaduw primer of een lichte concealer kleur.

Enkele kleuren geswatched... De kleuren hebben geen namen maar nummers. Deze staan ook op de achterkant van de verpakking weergegeven.


Ik maakte volgende ooglook met de palette. De ooglook is erg mooi geworden! Dit is zeker en vast een leuke palette als je start met make-up en wilt experimenteren, of net voor alledaags gebruik. Er zijn oneindig veel kleurencombinaties die je kan gebruiken om te oefenen. Er zitten ook bruintinten in de palette waar je een neutrale, alledaagse look mee kan maken om af te wisselen. Als je graag de chocolate palettes gebruikt, dan is deze zeker iets voor jou.




De palette kost €14,99 en is hier verkrijgbaar. Heel erg fijn palette voor die prijs!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)