Lottie london - Lip Kits

Ik liet jullie in een vorige shoplog enkele producten zien die ik bij Kruidvat kocht van het merk Lottie London om voor de eerste keer uit te proberen. Ik was aangenaam verrast door de liquid lipstick met de naam #TBT die ik kocht. Nu kocht ik ook nog 2 lipkits (lipliner en liquid lipstick) en de lipliner van de kleur die ik al had nog eens los. Deze laat ik vandaag allemaal aan jullie zien!

Laten we beginnen met de kleur die ik al in mijn vorige shoplog liet zien, namelijk de kleur #TBT. Van de liquid lipstick en de kleur was ik alvast heel erg tevreden! Ook was ik naar de lipliner heel erg benieuwd. 

Ook deze heeft dezelfde naam als de liquid lipstick, wat erg handig is! De lipliners hebben wel een andere verpakking dan de liquids. De liners hebben namelijk een zwarte, simpele verpakking met ook de sterretjes op de verpakking. Onderaan loopt er een klein ringetje in de kleur van de liner met daarop de naam van de kleur.


De lipliner heeft een afgeronde punt en moet met een slijper bijgeslepen worden aangezien er achteraan geen draaisysteem zit om deze omhoog te duwen. Jammer want dit is niet zo handig als je onderweg bent.


Hieronder zie je de lipliner en de liquid lipstick van de kleur #TBT geswatched. Ik moet zeggen dat de lipliners goed swatchen en dat de pigmentatie dik oké is. Het enige wat ik had is dat de lipliner bij het aanbrengen op de lippen zelf wat stroever aanbracht, dan dat hij op de hand swatchte. Het kan wel mogelijk zijn dat ik een wat slechtere had omdat deze los gekocht was, aangezien ik het bij de lipliners uit de lipkits niet had. Deze brachten wel goed en en gleden als het ware op mijn lippen.


Ook hebben de lipliner en liquid lipstick van de kleur #TBT een heel andere kleur ten opzichte van elkaar. Soms kan dit geen kwaad als de kleuren niet teveel van elkaar verschillen maar bij deze vindt ik het net wat teveel verschillen en het valt dan ook op als je ze hebt aangebracht op de lippen.

Het positieve aan deze producten is dat ze niet uitdrogend zijn op mijn lippen, vooral omdat het matte producten zijn. Wel zie je oneffenheden zoals velletjes of wondjes op de lippen. Gebruik dus vooral een lipscrub vooraleer je de lipproducten aanbrengt. 


Ook kocht ik 2 lipbundels in de kleuren Boss en Girl PWR.


De doosjes van de lip kits zien er simpel maar leuk uit en hebben allemaal lipjes als versiering op de verpakking. Leuk voor een budgetproduct!

De eerste lipkit heeft de naam Boss en ligt meer in de categorie van de bruin/rood tinten, jammer genoeg niet echt mijn favoriete kleur, maar deze zag er op de site van Kruidvat anders uit. Jammer genoeg kan je dit nooit op voorhand weten natuurlijk.


De lipliner en liquid van de set Boss lijken wel al een heel stuk meer op elkaar qua kleuren. De lipliner brengt al een heel stuk zachter en beter aan dan de vorige lipliner.


De kleur Boss heeft echt een bruinrode terracotta kleur, een kleur die mij echt niet mooi staat vindt ik zelf.



De tweede lip kit en de laatste heeft de naam Girl PWR en heeft een mooie nude tint, deze kleur is naast de #TBT kleur mijn favoriet!


De lipliner heeft bij deze kit een ietwat meer rozere tint dan de liquid lipstick, maar eenmaal aangebracht zie je er geen verschil in. Dit bedoelde ik dus dat een klein kleurverschil niet uitmaakt.


Ook bij deze beviel de applicatie goed.


De producten van Lottie London zijn dierproefvrij en vegan! Ze zijn verkrijgbaar online bij Kruidvat. De lipliner kost los €4,99, de liquid lipsticks kan je ook los kopen voor €5,99 voor de lip kits betaal je €9,99. Als je een set koopt ben je dus iets voordeliger uit. Leuke setjes maar niet echt een super musthave!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)