Opgemaakt/ Empties #27

Ik heb de laatste tijd weer een aantal producten opgemaakt en die laat ik zoals altijd weer aan jullie zien. Benieuwd welke producten ik fijn vondt en welke ik niet meer opnieuw zou aanschaffen? Kijk dan verder!

De douchegels van Tahiti zijn elke keer opnieuw heerlijk om te gebruiken, ook deze variant met ontspannende orchidee was weer heerlijk. De douchegel verzorgt de huid goed en hydrateert deze ook aangezien het een soort 'melkachtige' douchegel is die heerlijk bloemig ruikt en een PH-neutrale formule heeft. Een heerlijke zomerse geur! Deze kocht ik bij de Action.


Volgend product is er eentje van het merk Sunday Rain, een merk dat ik voor het eerst gebruikte. Dit is de Time out Bubble Bath met een hemelse watermeloen geur. Als je die zure watermeloen snoepjes kent, wel deze ruikt daar exact naar! Qua geur een absolute aanrader, maar van bubbels was er in mijn bad niet veel te merken. Hier en daar een lichte schuim, maar bubbels waren niet te vinden. Best jammer, want dit is anders zo een fijn product. Ik heb hem dan maar als gewone douchegel gebruikt en ik moet zeggen dat deze redelijk goed zijn werk deed.

De textuur is meer een soort jelly, dus erg handig om je zo mee te douchen was deze ook niet, aangezien deze steeds uit je hand glibberde. Ik kocht deze hier bij de webshop Boozyshop. Qua geur een aanrader, qua werking niet zo.


Ook gebruikte ik weer eens een shower gel van The Body Shop op, deze keer met een mango geur. Deze ruikt zo lekker naar Solero ijsjes! Ik krijg er al helemaal zin in! Echte aanraders deze douchegels!


Van het merk Palmolive ha ik deze keer een Limited Edition variant met de naam Madagascar forest mee. Deze had een heerlijke warme geur die meer bij de winter zou passen, ook al is de voorzijde van de verpakking een zomers plaatje. Heerlijke geur en goed product, enkel niet zomers genoeg voor mij. Deze vondt ik bij Action


Het laatste doucheproduct deze keer is deze Shower foam van het merk Spa Exclusives, die te koop is bij Action. Heerlijke zachte foam met een zachte waterige geur. 


Qua lichaamsverzorging maakte ik ook nog een deodorant op van Dove, van de winter care limited editie van vorige winter die ik bij de Beautéetvogue box kreeg. Jammer genoeg is deze niet altijd verkrijgbaar want dit was een heerlijke geur. Hopelijk brengen ze deze deze winter terug! Ook een erg heerlijke en warme geur die goed beschermt tegen geurtjes, geen witte waas achterlaat op kledij en de je huid goed hydrateert.


Nog een product waar ik heel erg over te spreken ben is deze Dermacol - Acne clear antibacterial face wash gel. Ik had namelijk al een tijdje last van kleine onderhuidse bultjes op mijn gezicht die maar niet weggingen. Ik probeerde deze face wash en ik moet zeggen dat mijn gezicht heel wat is opgeklaard.

Er zit wel tea tree olie in dit product, dus als je tegen deze geur niet kan laat je deze best links liggen want deze ruikt enorm kruiderig, maar doet wel enorm goed zijn werk. Deze koop ik zeker opnieuw! Verkrijgbaar hier bij boozyshop. Er zijn ook nog meerdere producten verkrijgbaar van diezelfde acne lijn.


Verder maakte ik ook deze Hansaplast - zachte voeten crème op. Voor het slapengaan smeer ik elke dag voeten crème op om ze te hydrateren aangezien ik overal een erg droge huid heb die ik moet verzorgen. Deze voelde fijn aan en trok snel in de huid en mijn voeten voelden ook gehydrateerd en zacht aan! Deze is verkrijgbaar bij Kruidvat!



Ook maakte ik deze keer een parfum op. Deze is heet Ralph by Ralph lauren en is een waterachtige lichte geur. Deze stond al een tijdje onaangeraakt in mijn kast en er zat slechts de helft meer in. Daarom heb ik deze als geur gedragen elke dag om te gaan werken zodat deze eens zou op geraken.

Ik heb een hele boel parfums staan en toch draag ik steeds dezelfde. Daarom mag ik van mezelf nog max. 5 parfums staan hebben en moet eerst de rest opgebruikt worden vooraleer ik nog een nieuwe koop, anders zouden deze nooit op geraken en kapot gaan. Deze is alvast eentje minder! Een fijn geurtje maar voor nu ben ik deze beu geroken!


Ook maakte ik weer een pakje reinigingsdoekjes op van het merk Biocura (Aldi). Deze gebruik ik om swatches te verwijderen op mijn handen.Voor dat zijn ze meer dan prima.


Van de paascollectie van Lush kocht ik een Chick Funn Egg (bath bomb) die ik opgebruikte. Erg fijn product zoals altijd van Lush!


Dit oogmasker van de Action met komkommer extracten was ook een fijn product. Deze is voor alle huidtypes bedoeld en hydrateert je huid onder je ogen heel goed.


Ook een pakje wattenschijfjes ging weer op. Deze zijn van de Makro die ik in een voordeelpack kocht.


Qua make-up maakte ik deze mini van de Benefit - roller lash op. Fijne mascara, maar niet mijn topfavoriet. Hij separeert goed je wimpers en geeft goed volume maar een echte krul geeft deze niet echt.


Verder ook nog enkele maskertjes voor mijn lippen, handen en gezicht opgebruikt. Allemaal even fijn en van de Action!





Dit was het voorlopig weer! Welke producten hebben jullie onlangs getest en wat zijn je favorieten?

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
De paascollectie van Lush zag er weer zo leuk uit!
Ik moet m'n berg opgespaarde verpakkingen maar eens op de foto zetten. Ik blijf het uitstellen omdat ik in feite wil stoppen met de Opgemaakt-rubriek op mijn blog, maar intussen blijven die lege verpakkingen zich natuurlijk wel opstapelen, oeps.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)