Colourpop - Fortune palette

Colourpop is niet bij te houden als het gaat om releases. Elke week komt er wel een nieuwe collectie of nieuw product uit. En zoals jullie al wel weten heb ik een zwak voor oogschaduw palettes. Toen ik deze Fortune oogschaduw palette zag, was ik meteen verkocht. Ook al heb ik oneindig veel palettes in mijn collectie, toch kan ik het niet laten om er steeds bij te kopen.

De palette komt in een kartonnen sleeve met stipjes er op. 


Wanneer ik de palette uit de sleeve haal, komt deze prachtige palette tevoorschijn. Deze is erg mooi vormgegeven, zeker voor een budgetmerk als Colourpop! Keer voor keer slagen ze erin om een leuke verpakkingen te maken. Deze tekening doet mij aan waarzeggers denken aangezien er een kermis opstaat en de naam 'fortune' daaraan doet denken. Ook de kleuren zijn prachtig. Heel erg leuk gedaan!


Op de achterzijde vindt je een weergave van de namen van de kleuren.


De palette bevat in totaal 16 verschillende kleuren die een mix zijn van metallic kleuren, satin kleuren en matte finishes. Totaal mat zijn ze niet want ze bevatten heel erg kleine microglitters, maar wanneer je deze aanhebt valt er nauwelijks nog iets van te zien.

De kleuren variëren van rijke berry tinten naar warme tinten. Een mooie mix.



De textuur van de kleuren is zacht en blenden ook makkelijk in de huid en met elkaar. Ze zijn goed gepigmenteerd en hebben wel fallout, maar die kan goed voorkomen worden door je kwast goed af te tikken. Ook de matte tinten zijn goed gepigmenteerd, maar wel minder dan de andere finishes.

Hieronder de swatches...

C.R.E.A.M/ Ben/ Mo Problems/ Oracle/ Stacks/Racks/ Wiser/ Miser

Nouveau/ Riche/ 500/ Trove/ Money Trees/ Fortunate/ Jackpot/ Strike it

Ik maakte deze ooglook met de palette....




Ook deze palette is erg fijn, zeker voor een budgetmerk. Ik kan de oogschaduws van Colourpop zeker en vast aanraden. Deze palette was $22 en is enkel via hun officiële site verkrijgbaar momenteel. Ik bestelde zelf mee met een vriendin via een groepsorder. Zo worden de kosten gesplit. Let erop dat als je zelf besteld via deze site dat als je boven de 22$ besteld, je dan ook douanekosten zal moeten betalen (buiten de EU) en deze kunnen erg hoog oplopen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)