Catrice "Metallure" oogschaduw

Ik postte eerder deze week een blogpost over de nieuwe Catrice lipsticks uit de "Metallure" collectie die momenteel verkrijgbaar zijn en ik zei daarbij dat er niet echt iets anders was wat me interesseerde. Toch heb ik nog 2 productjes gekocht, na een swatchpartij bij de Kruidvat. Ik moest er dit weekend zijn om een aantal spulletjes te halen en natuurlijk moest ik nog even een omweg langs het make-up schap maken.

Ik kocht deze 2 oogschaduwkleurtjes die ook uit uit de "Metallure" collectie komen. Ze hebben de namen C01 Metalight en C03 Metallicious. Er was ook nog een donkerdere kleur, maar daar ben ik net echt een fan van.




Deze doosjes hebben een simpele doorzichtige verpakking zoals de gewone single oogschaduwdoosjes die ze verkopen. Ik weet niet zeker of ik ze in deze verpakking laat zitten, misschien depot ik ze naar mijn         Z-palette. Dit scheelt weer wat extra ruimte in mijn make-up kasten.

CO1 Metalight






CO3 Metallicious



 


Wat mij het meeste aantrok aan deze oogschaduw doosjes is de twee kleurtjes die in elkaar overlopen. Je kan ze proberen elk apart te gebruiken maar dat is jammer genoeg wat moeilijk aangezien het redelijk wat verspreidt is. De oogschaduwkleuren zijn heel erg gepigmenteerd en bevatten dus veel glans. Voor de meiden die daar geen fan van zijn, raad ik deze dan ook niet aan.

Ze brengen makkelijk aan en blijven een redelijk tijdje zitten. Ik zou de kleuren niet echt met elkaar gebruiken maar eerder gebruiken in de crease en combineren met wat matte kleuren, anders wordt het een beetje té vrees ik.

Ik ben toch blij dat ik ze mee naar huis heb genomen, de volgende keer toch maar eens wat meer swatchen dus :) Deze doosjes kosten €3.59 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat (België en Nederland) en Trekpleister (nederland)

Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)