MUA - Sheer Finish Lipgloss

Vandaag nog een aantal producten van het merk MUA. Deze keer zijn het 3 lipglossjes. Deze heten de Sheer Finish lipgloss en ik kocht ze in de kleurtjes Happy Days, Some me time en Too much fun. Zoals de naam het zegt, zijn dit lipglossjes met een doorzichtige finish. Je mag dus niet verwachten dat je een grote kleurpigmentatie zal zien. Ik was benieuwd of er een groot verschil was tussen deze 3, dus kijk maar mee naar het resultaat. 

Van boven naar onder: Happy days, Some me time, Too much fun


De verpakking van de MUA producten zijn zoals altijd simpel. Maar hé, zolang het product goed werkt, ben ik al best tevreden! De tubes hebben een plastic mondje, zodat wanneer je op de tube knijpt, je de lipgloss handig kan verdelen.


Happy Days









Some me time






Too much fun





De glossjes Happy Days en Some me time hebben kleine gouden glittertjes. De donkerste gloss heeft dit niet. De glossjes zijn heel makkelijk aan te brengen en plakken totaal niet! Ze kosten €1.25 per stuk en ze zijn super. Ideaal om mee te nemen in je tas. Ik kan ze je zeker aanraden!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind ze alledrie vrij gelijkaardig, maar ze zien er wel erg leuk uit!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)