Skinfood Nail Vita Alpha nagellakjes

Ik had jullie al eerder enkele producten getoond die ik heb gekocht bij Allurelle.nl, en vandaag heb ik opnieuw 3 productjes om jullie te tonen die ik bij deze webshop heb gekocht. Deze keer kocht ik deze 3 nagellakjes van het merk Skinfood van de lijn "Vita Alpha". Dit zijn Koreaanse producten net zoals de andere producten die op deze webshop te koop zijn. Eerst en vooral; hoe mooi zijn deze verpakkingen? Tot nu toe zijn deze verpakkingen al de mooiste die ik al heb gezien bij nagellakjes.

Ik kocht de kleurtjes About Face, Dicentra en Mary Rose. De lakjes zijn erg mooi van kleur. De textuur vindt ik iets minder. De lakjes zijn veel te lopend en daardoor brengen ze niet zo mooi aan. de nagellak loopt zo naar de randen van je nagels, waardoor het teveel ophoopt aan de zijkanten. Ook heb ik enkele laagjes nodig gehad om ze gedekt te krijgen. De lakjes zijn dus wel mooi, maar je bent een tijdje bezig met ze mooi op je nagels te krijgen.

Hieronder zie je de swatches:

About Face






Dicentra







Mary Rose



Je kan deze lakjes kopen voor maar €3.49 per stuk via de webshop allurelle.nl

xx kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Hoi!

Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!

Klik hier voor je nominatie.

http://debeautykoffer.nl/2014/08/13/genomineerd-voor-de-liebster-blog-award/

Groetjes
Daphne
De Beautykoffer

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)