Etos Baked Blush

Als er nu één product is dat ik niet meer nodig heb, dan is het wel blush. Elke keer wanneer ik in de winkel rondloop, is het eerste wat mij aantrekt blush. Ik weet niet waarom, maar ik kan het niet laten om telkens naar blushes te grijpen. Je kan het dus alvast al raden, vandaag een blogpost over, jawel ... een blush! 

Deze keer heb ik een blush voor jullie van de Etos (eigen merk). Deze blushes hebben geen namen, maar nummers. Deze blush heeft nummer 301. Een beetje jammer dat ze geen namen gebruiken. 




De verpakking van de blush is simpel. Een subtiel kleurtje aan de onderkant en een doorzichtig dekseltje aan de bovenkant. Niks speciaals dus.





De blush zelf is supermooi. Een mooie donkerroze kleur met lichtgouden glitters. Wanneer je hem op je wangen aanbrengt krijg je een supermooie glow. Deze staat perfect bij een zongebruinde huid! Ideaal voor deze zomer!
Voor een budgetmerk is deze blush heel erg goed gepigmenteerd. Je hoeft helemaal niet veel aan te brengen. Let wel op! Wanneer je geen fan bent van glitter, raad ik je deze af! Er zitten redelijk wat glitters in de blush.




Deze blush kost maar €4.49 en is verkrijgbaar in nog andere tinten! Je kan deze blush kopen bij de Etos (In Nederland). Ik kan jullie deze zeker aanraden

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie blush! Ik ben ook echt gek op blush. Dit is steeds het eerste wat ik bekijk in een make-up schap ;).
Ik ga ook op zoek naar nog andere kleurtjes :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)