Deauty Box - Augustus 2014

Ik kreeg de nieuwe Deauty Box van Augustus binnen deze week en deze laat ik vandaag aan jullie zien.

Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size.

Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald! Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/

Deze maand is Deauty 2 jaar geworden en dat moet gevierd worden! Dit hebben ze gedaan door heel wat leuke productjes in de box te steken deze maand!





Hierboven zie je het blaadje met uitleg die bovenop de productjes ligt. Aangepast deze maand ivm hun verjaardag :).


Hoe mooi is de binnenkant van het deksel?



De productjes van deze maand. Laten we beginnen ...

Eerst en vooral zag ik dit staaltje bovenaan in de doos. Dit staaltje is van het merk Talika en het bevat de L'Huile Vitale. Dit is een olie die de huid voedt, herstelt en verzacht. Voor het slapengaan breng je 2 tot 3 druppeltjes van deze olie op een gereinigde huid aan. Masseer het zacht in de huid en wordt 's ochtends met een lekkere zachte huid wakker.



Ook kreeg ik deze getrouwheidskaart voor het merk T.LeClerc. Ik ontving 2 productjes van dit merk deze maand die jullie direct zien voorbij komen.



Het eerste product wat ik ontving van T. LeClerq is deze blush. De blush heeft de kleur 11 Pêche Veloutée en is een mooie perzikkleur. Hij lijkt lichtroze op de foto, maar in het echt is hij veel donkerder van kleur.
De kleur van de verpakking en het product zelf komt niet overeen, dus let op wanneer je een kleur kiest. Ga zeker niet af op de kleur van de verpakking! De verpakking is supermooi en heeft ook een handig spiegeltje. Deze blush bezorgt je een lieve, gezonde gloed en accentueert de vorm van je gezicht. Heel leuk voor appelwangetjes deze herfst en winter.

Deze blush is fullsize en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €28.


 














Het volgende product is er eentje van Kiehl's. Hier ben ik superblij mee. Ik wou al eerder eens productjes testen van dit merk, maar ik ben nog nooit tot aan de winkel geraakt. In de Deauty box zat deze maand de Cucumber Herbal alcohol-free toner. De naam zegt het al zelf. Een toner met komkommer en een kruidige geur! Ikzelf ben niet een kruidenfan, maar heel erg sterk ruikt hij niet. Deze alcoholvrije toner is geschikt voor alle huidtypes en verwijdert de laatste restjes make-up of cleanser en bezorgt je een zachte en schone huid. Dit flesje heeft een inhoud van 40ml.

De fullsize bevat 250ml en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €18.



Ook zat er een product in van het merk SVR deze maand. SVR is een heel goed Frans merk. Ikzelf gebruik reeds producten van dit merk voor de behandeling van mijn eczeem en ben er heel erg tevreden over. Ik was dan ook blij om hiervan een product tegen te komen in de box.

Dit product heet de Provegol Overvette Gel en is een super milde reinigingsgel voor het gezicht, lichaam en haar! Een handig product voor op reis dus! Deze gel droogt niet uit, kalmeert en verzacht de huid en bevat geen parfum of zeep. Ik ben benieuwd.

Dit product is Fullsize en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €7,55.


Het volgende product is een hele mondvol. Het is een haarspoeling van het merk Rene Furterer en heet de Fioravanti: clarify & shine rinse. Een haarspoelig sluit de haarschubben, ontwart, zorgt voor glans en ruikt lekker naar citroen, mandarijn en sinaasappel. Dit flesje bevat 50ml.

Een fullsize product bevat 250ml en heeft een bevolen verkoopprijs van €17.


Als laatste het 2de T.LeClerq product uit de box. Deze keer geen blush maar een nagellak in de kleur 32 Pomelo. Wat me opvalt is de grootte van dit lakje. Een mooi zomers kleurtje om deze regenachtige maand nog door te komen. De lakjes drogen snel en zijn ook nog eens hypoallergeen, dus prima voor de gevoelige huid! Deze lak is fullsize en kost €16 bij de Apotheek. Swatches volgen in een apart artikel!



Wat een leuke box deze maand! Heel wat leuke productjes. Alles wat in de box zit ben ik tevreden over en kan ik zeker goed gebruiken, wat ik ook met veel plezier ga doen! Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)