Teeez - Golden glow lipgloss

Ik kocht deze lipgloss van Teeez een tijdje terug bij de Etos in Terneuzen (Nederland). Hier in België is dit merk helaas niet te koop. Erg jammer, want ze hebben echt fijne producten. Ik probeerde al allerlei producten van dit merk uit en was keer op keer tevreden hierover.




Vandaag een blogpost over deze Golden Glow Lipgloss in de kleur Silky Nude. Een erg mooie lichtroze kleur met gouden glittertjes erin.

De verpakking van Teeez zijn elke keer super mooi en per collectie krijgen de producten een andere tekening! Dit zie je niet zo snel bij andere merken. De dop heeft een rosé gouden kleur en heeft de afkorting van het merk bovenaan.



Wat ook anders is aan deze lipgloss is de applicator. Meestal hebben we een soort 'sponsje', maar bij deze lipgloss krijg je een klein en soepel kwastje om het aan te brengen. Wat erg handig is trouwens!


 Veel product heb je niet nodig om je lippen in te kleuren. De lipgloss is medium 'plakkerig' en geeft een tinteling aan je lippen wanneer je het hebt aangebracht. Iets wat ik persoonlijk niet zo leuk vindt. Hij blijft goed op zijn plaats zitten en geeft je lippen een mooi naturel kleurtje.



Een heel goed product die ik iedereen kan aanraden. Hetgeen wat me een beetje 'stoort' is het tintelig gevoel op je lippen, qua werking is hij prima! Hij kostte €14.95. Er zijn ook meerdere kleurtjes verkrijgbaar.
Ik weet niet of hij nog bij Etos verkrijgbaar is, maar hij is wel te koop bij nelly.com!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)