Etude House - lovely Cookie Blushers

Vandaag nog twee productjes die ik kocht bij de webshop Allurelle.nl. Deze blushers van het merk Etude House kon ik niet laten liggen. Ik heb een zwak voor leuke verpakkingen en heb ze dus meteen besteld.

Ik kocht de kleurtjes #2 Strawberry Choux en #7 Rose Sugar Macaron.


 


Beide blushes zijn superzacht van textuur en brengen heel makkelijk aan. De blush Rose Sugar Macaron bevat gouden glittertjes en geeft een mooie gloed op je wangen, terwijl de blush Strawberry Choux een matte finish heeft zonder glitters. Voor ieder wat wils dus. Ook blijven ze mooi zitten, zelfs na een regenbui!

#7 Rose Sugar Macaron





#2 Strawberry Choux 





Het enige wat ik wel wat vervelend vind is de grootte van de blushes. Het zijn heel mooie verpakkingen, maar erg veel product zit er niet in. Voor €7.99 per stuk verwacht ik wel wat meer dan dat ... Voor de rest zijn dit super blushes!
Je kan ze bestellen via de webshop allurelle.nl!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)