MUA - Out there plumping lip glosses

Laatst kocht ik via de webshop van MUA deze Out there plumping lip gloss. Ik kocht in totaal 6 verschillende kleuren en laat ze vandaag aan jullie zien. Ik kocht de kleuren Nude, Buff, Peach shimmer, Pink sugar, Candy Pink & Shocking Pink. (Ik heb een glossje op de eerste 3 foto's vergeten plaatsen, maar de swatches staan erop!)




De kleurtjes variëren mooi van kleur. Er is dus voor elk wat wils. De glossjes hebben een simpele verpakking zoals we gewend zijn van MUA. Aan de andere kant zijn deze doorzichtige verpakkingen wel handig, want je ziet de kleurtjes dan goed in je collectie zitten. Ze hebben een handige lange sponsapplicator zodat je de gloss makkelijk kan aanbrengen.

Het jammere van dit alles is, wanneer ik de gloss wil aanbrengen, er bijna niks op de applicator zit. De applicator wordt als het ware "afgekuist" zodat er niet te veel product op je applicator blijft zitten. Maar het wordt zodanig goed afgekuist dat er bijna niks afkomt!

De kleurpigmentatie van deze glossjes zijn zeker oke! De meeste glossjes tegenwoordig zijn doorzichtig met een klein subtiel kleurtje wanneer je ze aanbrengt, maar bij deze is het niet het geval. Er komt wel degelijk kleur uit de tube! Wat ik ook een beetje jammer vindt is dat ze wat "plakkerig" zijn en dit heb ik niet graag bij een gloss. Meeste mensen houden hier wel van. Dit verschilt dus qua mening.

Al bij al zijn dit goede glossjes. Zeker voor hun prijs. Deze kosten namelijk €1.26 per stuk!
Je kan deze producten hier vinden.

Hieronder zie je de verschillende glossjes en hun swatches:

Nude






Candy Pink




Buff




Pink Sugar




Shocking Pink




Peach Shimmer




xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)