MUA - Matte Lipsticks

Deze lipsticks liggen al een tijdje in mijn review-bakje en ik vond het nu wel eens tijd om er een artikel over te schrijven. Mijn bakje begint nu lichtjes uit te puilen en telkens is het moeilijk om te kiezen waar ik over ga schrijven! Vandaag een blogpost over deze matte lipsticks van MUA. Ik schreef al eerder een blogpost over MUA lipsticks, maar dit waren de gewone lipsticks.



De verpakkingen van MUA producten zijn zoals we gewend zijn simpel. De gewone lipsticks hadden een zwarte verpakking. De matte lipsticks hebben deze keer een witte verpakking  met in het midden een zilveren ringetje.




Zoals bij de gewone lipsticks hebben ook deze aan het uiteinde van de verpakking een potje zitten die je er vanaf kan draaien. Daarin zit er namelijk lipgloss in. Dit zijn nou net de kleine dingetjes die een product leuk maken. Voor een budgetmerk te zijn, hebben zij dit echt leuk bedacht!

En dan nu de kleurtjes. De kleurtjes die ik kocht zijn Peachy Keen (een perzikkleur) en Totally nude (een nudekleur).

Peachy Keen



 




 Totally Nude





Sommige producten van MUA zijn heel goed, maar over de de lipsticks valt weinig goeds te zeggen. De normale lipsticks vond ik niet fijn en deze matte lipsticks al helemaal niet. Ze brengen zo moeilijk aan (deels omdat ze mat zijn, deze zijn zowieso al wat moeilijker), zitten niet fijn en gaan tussen de plooien in je lippen zitten en ze laten je lippen er zo raar uitzien. Als je kijkt naar de foto waarop ik "totally nude" draag, lijk ik net heel erg ziek. Geen fijne producten! Ik raad ze jullie ten zeerste af!

Mochten jullie ze toch willen proberen, je kan ze vinden op de webshop van MUA. Ze kosten €1.25 per stuk.

Wat vinden jullie?
xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Ik word er niet echt enthousiast over ik had ook al een lipstick van MUA die ik echt niet fijn vond dus die koop ik daar gewoon niet meer van x
De glossjes vallen mee maar de lipsticks koop ik ook idd niet meer!
Unknown zei…
Totally nude vind ik er nog goed uit zien, maar peachy keen benadrukt echt wel heel erg velletjes op je lippen, wat jammer!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)