W7 - London Eyes oogschaduwpalette

Ik zag deze palette toevallig voorbijkomen op de webshop Boozyshop, terwijl ik voor andere spulletjes aan het zoeken was. Ik heb deze nog niet gespot bij andere beautybloggers en was er wel benieuwd naar. Het merk W7 is beter bekend voor de "In the buff" en "In the Nude" palette. De dupes voor de Urban Decay Naked palettes. Deze palette heet de "London Eyes" oogschaduw palette. 




De palette heeft 24 oogschaduwkleurtjes en heeft zowel matte als glitterkleurtjes. Ook zitten er 2 kleine sponsapplicators bij de palette, maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Voor een budgetmerk zijn deze heel erg goed van textuur. Ze zijn superzacht en hebben een degelijke pigmentatie. Zowel de matte als de glitterkleurtjes geven voldoende kleur af. De kleurtjes zelf hebben geen namen zoals de andere palettes van W7.

De kleurtjes brengen makkelijk aan en blijven ook een redelijk tijdje zitten met behulp van een oogschaduwbasis.

De verschillende kleurtjes: 




Enkele swatches:



Ik ben alvast heel tevreden met dit oogschaduwpalette. Je kan deze kopen voor maar €9.95! Dit paletje is ideaal voor meiden die met make-up beginnen! De palette heeft een mooie variatie aan kleurtjes. Je kan er zowel een neutrale daglook mee maken als een donkere avondlook. Hoewel de palette redelijk wat kleurtjes bevat, is hij nog steeds redelijk compact en handig om mee te nemen in je tas of koffer. Ik ben fan!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie kleurtjes zeg! Erg leuk. Het pigment ziet er ook goed uit.
Ja idd! ik was er aangenaam door verrast! :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)