Park Avenue Nagellakjes

Hallo iedereen,

Vandaag een blogpost over een merk waar ik nog niet eerder over had gehoord of gelezen. Het merk Park Avenue heb ik ontdekt in de beautywinkel Di hier in België. Ik ben altijd benieuwd om nieuwe producten te ontdekken en daarom nam ik 2 nagellakjes van dit merk mee naar huis om te testen..

Ik kocht de kleurtjes Ambitious en Emerald Delight.

Boven: Ambitious/ Onder: Emerald Delight


Ambitious







Emerald Delight






Het lakje Emerald Delight heeft niet de zelfde kleur op de foto als in het echt. Op de foto zie je een hemelsblauwe kleur, maar in het echt is het een donkere turkoois kleur. Jammer dat het op foto anders over komt. Het paarse lakje Ambitious daarentegen heeft dezelfde kleur op foto als in het echt. Geloof me als ik zeg dat het allebei supermooie kleurtjes zijn.

Ze zijn super makkelijk aan te brengen en hebben een handig kwastje met een degelijk lengte van dopje zodat je makkelijker kan lakken. Ook heb je effectief maar één laagje nodig om je nagels te lakken. Ze zijn mooi dekkend. Wanneer je je nagels lakt strijk je best ervoor even je kwastje langs de kant van het flesje af, want de lakjes zijn redelijk lopend van textuur.

Deze lakjes hebben mij aangenaam verrast en wanneer ik nog eens langs Di passeer kijk ik zeker even voor nog andere kleurtjes! Deze lakjes kosten €3.49 per stuk. Zeker betaalbaar!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)