W7 - Naked Nudes oogschaduw palette

Ik ben de laatste tijd een grote fan geworden van het merk W7. Het is een goed en betaalbaar merk. Ik had al enkele producten getest van dit merk en keer op keer was ik aangenaam verrast erdoor. Ik had eerder nog geen oogschaduw getest, maar ga dit dus vandaag doen. Ik kocht het palletje Naked nudes aangezien ik grote fan ben van bruintinten.




De oogschaduwkleuren hebben geen namen. De textuur van deze kleuren zijn super. Ze voelen super zacht aan en hebben geen fallout. Ze blijven een aardig tijdje zitten en brengen makkelijk aan. Ook het doosje is handig om mee te nemen, vooral als je op reis gaat. Met deze vier kleurtjes kan je een mooie naturelle ooglook maken.



Enkele swatches:

Zoals je kan zien zijn de oogschaduwkleuren niet erg gepigmenteerd. Dit komt omdat het matte oogschaduwkleurtjes zijn. Voor matte kleuren hebben ze zeker een degelijke pigmentatie.

 


Ook benieuwd naar dit product? Je kan hem bestellen via Boozyshop voor maar €4.95! Echt een aanrader.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)