Max Factor Lipstick - Pink Brandy

Is het niet geweldig wanneer je een merkproduct ergens kan kopen en er serieuze korting op krijgt? Ik zoek voortdurend waar je een product het goedkoopste kan vinden, maar meestal verschillen de winkels niet erg veel. Hoogstens eens een paar euro, maar nooit meer dan dat. 

Onlangs had ik toch het geluk om het eens mee te maken! Ik liep namelijk in de Action en vond deze lipstick van Max Factor. Normaal gezien kost deze lipstick rond de €10, maar ik betaalde slechts €0.89! Je kan begrijpen dat ik deze niet heb laten liggen. De Action heeft meer van deze producten liggen voor zulke goedkope prijzen, dus let zeker goed op wanneer je naar daar gaat en onderzoek eens goed de make-up afdeling, wie weet vindt je ook zulke superdeals!

De kleur lipstick dat ik vond heet Pink Brandy.






De lipstick heeft een normale zwarte verpakking. Deze mooie roze kleur is ideaal voor deze zomer.
De textuur van de lipstick is lekker romig. Daardoor brengt hij ook makkelijk aan. Ook zit hij mooi op je lippen en hij blijft hij een lange tijd zitten.


 



Ga zeker eens langs bij de Action, want deze producten zijn het meer dan waard!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mooi kleurtje! Wat heeft de Action toch fijne aanbiedingen.
Ja hé! Love the Action! ;)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)