Philosophy - Loveswept Eau de toilette

Ik leerde het merk Philosophy kennen door het product Hope in a Jar, een stevige crème die wonderen verricht met je huid! Toen ik hoorde dat ze met een nieuwe eau de toilette uitkwamen werd ik meteen enthousiast.

Ik ging onlangs naar Wijnegem Shopping center (België) en bezocht daar de Ici Paris XL om deze Philosophy - Loveswept Eau de toilette daar te kunnen halen, maar 'ze hadden daar nog niet over gehoord' was hun antwoord. Ik heb hem uiteindelijk gevonden in Utrecht (Nederland), waar we een weekend hebben verbleven. Ik heb ondertussen al geleerd dat we hier in België alles als laatste krijgen wat met make-up te maken heeft, daarom ik bijna altijd over de grens mijn spulletjes ga halen!


Normaal gezien is dit product al verkrijgbaar sinds februari. Goed getimed met Valentijn, ook omdat bij dit product de liefde het thema is. De geur is niet heel erg zwaar maar je ruikt toch overheersend de fruitige en bloemige noten.

Wanneer je hem aanbrengt ruik je een fruitige en frisse geur. Een ingrediënt wat sterk naar voor komt is bergamot (een citrusvrucht) en blauwe viooltjes. Dit zijn de topnoten. Deze geur verminderd snel en daarna krijgen we de hartnoten, de geur van jasmijn en lotusbloesem.
De frisse geur die je ruikt is afkomstig van passievrucht, die het ietwat lichter maakt.
De basis van dit product bestaat uit muskus, amber en wit cederhout. Een hele combo dus! Zeker en vast een fruitige en bloemige geur! Hou je daar niet van, dan koop je deze best niet.


Het is geen Eau de parfum, maar wel blijft hij heel erg lang op de huid aanwezig. Heel erg fijn! Deze geur is perfect voor iedereen die van frisse, fruitige en bloemige geuren houdt, maar die niet sterk aanwezig zijn.



Dit flesje van 60ml kost €42,11. Zeker een aanrader voor de lente!


Deze flesjes zijn exclusief verkrijgbaar bij Ici paris XL. Ook verkrijgbaar zijn de 80 ml fles met Shampoo, Bath & Shower gel (€20,56) of Body Lotion (€42,17).

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)